  • 1. Data: 2010-04-11 22:33:20
    Temat: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-04-2010 o 01:58:40 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > no i najwazniejsze - niestety infolinie tak bardzo zepsuły sobie
    > reputacje

    I pytanie, czy to tylko efekt przejściowy i niedługo padną na twarz i się
    zmieni, czy to jest skuteczne i efektywne.
    To że zepsuły sobie reputacje to nie wina tych osób z którymi rozmawiamy
    ale menedżerów którzy zatrudniają takie a nie inne osoby i ogólnie wina
    całego systemu, wymagań, presji, celów, itd itd. Ale widocznie wszystko
    dobrze się ma, są ludzie chętni tam do pracy i się kręci.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-11 22:58:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konsultant z Ery k...@g...pl ...

    > Przeglądam od jakiegoś grupę dyskusyjną. Zacząłem ją odwiedzać w
    > związku z moją pracą - mianowicie jestem pracownikiem Hotline Ery.
    > Dzięki niej poszerzam swoją wiedzę o wiadomości podane bez
    > marketingowego i propagandowego bełkotu mającego wyprać umysł.

    nie bede cytował, odniose sie bardziej ogólnie.
    Powstaje podstawowe pytanie - czy ten system jest wydajny?
    Jezeli tak i sprzedajecie tyle, ile firma chce, to trudno oczekiwac, ze sie
    zmieni.
    Jezeli natomiast znasz jakis lepszy - od tego sa managerowie, zeby
    projektowac wasza prace.

    Co do samych infolinii - przedstawiłes sprzedaz z punktu widzenia linki. A
    z punktu widzenia klienta? Dziwisz sie, ze klient ma 0 pytac, kto by nie
    miał przy tak zagmatwanych ofertach.

    Ja miałem w zyciu wiele kontaktów z infoliniami, akurat nie kojarze, zeby
    Era kiedys negatywnie mnie zaskoczyła wiec musiał byc ok.
    Rownie pozytywnie oceniam np. mbank, ale juz duzo gorzej taki polbank. I
    wiem, ze jest to efekt złego systemu komputerowego, ale co mnie, klienta,
    to interesuje.
    Ostatnio miałem przyjemnosc kontaktu z infolinia BP - managera ktory
    zarzadza tym burdelem, zwolniłbym od razu. Jak po 5 slowach słysze, ze
    osoba po drugiej stronie chce mnie zbyc i w dodatku ma obraozny ton - juz
    mi sie odechciewa.

    no i najwazniejsze - niestety infolinie tak bardzo zepsuły sobie reputacje,
    ze nie wyobrazam sobie podjac decyzji o kupnie czegos przy rozmowie z
    konsultantem. IMO zadaniam konsultanta jest przedstawic oferte (mozliwie
    krotko, podac co zyskam ale i co strace), reszte wrzucic mi do zapoznania
    sie (hasło, mail itp) i umowic sie ze mna na weryfikacje. I juz kilka razy
    zdarzyło mi sie, ze konsultant nie oddzwonił (ostatnio cyfra)
    Na szczescie dla was wiem, ze nadal sporo ludzi podejmuje decyzje (zarówno
    na tak i na nie) od razu.

    P.S. Jakbym nie miał nadwagi i schudłbym 6kg w pracy - zwolniłbym sie od
    razu.
    Ile placa?

  • 3. Data: 2010-04-11 23:33:37
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Co do samych infolinii - przedstawiłes sprzedaz z punktu widzenia linki. A
    > z punktu widzenia klienta? Dziwisz sie, ze klient ma 0 pytac, kto by nie
    > miał przy tak zagmatwanych ofertach.

    wiesz nie mam pretensji do klienta o to, że pyta bo w końcu po to dzwoni
    żeby się dowiedzieć; dla mnie chory jest system pracy że klient ma być
    obsłużony bardzo szybko i na 100% dobrze poinformowany; no i dobrze żeby mu
    coś wepchnąć po drodze

    albo szybko albo dobrze - ale tak sie nie da i potem człowiek wariuje od
    tego i zaczynają sie kombinacje bo np rozmów poniżej 3 minut raczej nie
    oceniają i powyżej 10 minut też nie bo im sie nie chce słuchać tyle

    > Ile placa?

    jak na Łódź całkiem dobrze - podstawa słaba 1800 brutto ale po pół roku
    pracy na rękę zgrania się 2-3 tysiące; problemem jest jednak to że np
    wyrabiasz sobie 1000zł ze sprzedaży i ostatnią rozmowe jadą Ci na maksa i
    dostajesz z tego 40% i szlag Cię trafia

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 4. Data: 2010-04-12 00:02:38
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-12 01:33, Konsultant z Ery pisze:

> [...]
    > pracy na rękę zgrania się 2-3 tysiące; problemem jest jednak to że np
    > wyrabiasz sobie 1000zł ze sprzedaży i ostatnią rozmowe jadą Ci na maksa i

    A czy po trzech miesiącach nie mówią "paszła won" i zatrudniają
    następnego, potem znowu następnego?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-04-12 09:27:34
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 12 Apr 2010 01:33:20 +0300, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    >I pytanie, czy to tylko efekt przejściowy i niedługo padną na twarz i się
    >zmieni, czy to jest skuteczne i efektywne.

    Raczej nie padną. Poza firmami telekomunikacyjnymi często infolinie
    nie są prowadzone samodzielenie ale ich obsługę zleca się
    wyspacjlizowanym firmom. I efekt niestety jest taki że operator który
    sprzewdawał w marcu proszki do prania dziś informuje o promocji
    nowego kredytu. Ale jest tanio bo takiego operatora zapoznajesz z
    systemm komputerowym i on czyta z ekranu odpowiedzi. Nie ma co liczyć
    na indywidulana znajomośc tematu - infolinie komórkowe są jednak na
    dość dobrym poziomie w porównaniu z innymi. Nadrzędne jest - tanio. Np
    swego czasu działające tak call center w Górze Kalwarii zatrudniało
    chętnie właściwie każdego - płacili mniej niż w supermarkecie w
    ochronie ale w małym miasteczku stanowili atrakcuyjną ofertę dal
    okolicy.

    Zdrówko