eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na zakręcie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na
    zakręcie?
    Date: Mon, 27 Jul 2009 10:49:15 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <h4jpmc$tlk$1@news.onet.pl>
    References: <h4ehcp$53r$1@news.onet.pl> <h4jnei$3dl$1@inews.gazeta.pl>
    <h4josi$rdc$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Kefir" <k...@r...pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.ikea.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1248684556 30388 192.71.68.101 (27 Jul 2009 08:49:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jul 2009 08:49:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:605953
    [ ukryj nagłówki ]

    Elou!
    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
    news:h4josi$rdc$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:h4jnei$3dl$1@inews.gazeta.pl...
    >> Marcin N pisze:
    >>> Próbuję ćwiczyć jazdę w deszczu. [...]
    >>> Czy są jakieś "pierwsze sygnały" zbliżania się do granicy przyczepności?
    >
    >
    >> Ostatnie MotoGP pokazalo, ze jest to problem baaardzo trudno-zglebialny
    >> nawet dla miszczów. Ergo - nie wróże zadawalajacych wniosków z prób
    >> eksperymentalnych, poza zakupem pampersów... ;-)
    >
    > A czy nie jes tak, że na zawodach zawodnicy jadą nieustannie na granicy,
    > gdyż inaczej nie mieliby szans na dobry wynik?
    > Co innego jazda uliczna. Przypuszczam, że każdy z zawodników doskonale
    > wyczuwałby zbliżanie się do granicy i bez problemu jechałby na 90%
    > możliwości. Mylę się?
    Myslisz ze na torze tak jak i na drodze zdarzaja sie zmiany jakosci
    nawierzchni, plamy po produktach ropopochodnych, nagle pojawiajace sie
    przeszkody badz farba itp? Bo ja to wole sobie zostawic margines na takie
    rzeczy (na torze IMO bylby zbedny), ale jezdze jak ciota, znaczy mule po
    preclowemu
    Reasumujac: jazdna na 90% na ulicy wymaga wiekszego kozaka niz 90% na torze.
    IMVHO oczywiscie.
    To jest rowanie z taka iloscia niezaleznych od woli kierownika zmiennych ze
    jakakolwiek odpowiedz do autora watka w stylu "zrob tak" (oprocz
    przejechania wielu kkm i obserwacji, rzecz jasna) uwazalbym raczej za
    herezje. Nie do wszystkiego da sie napisac instrukcje...

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: