-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "woohoo" <2...@D...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Jak wyczuć w deszczu zbliżającą się granicę przyczepności na
zakręcie?
Date: Sat, 25 Jul 2009 11:40:44 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 35
Message-ID: <h4eiqm$37f$1@news.interia.pl>
References: <h4ehcp$53r$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dme237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1248513686 3311 83.24.60.237 (25 Jul 2009 09:21:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jul 2009 09:21:26 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
In-Reply-To: <h4ehcp$53r$1@news.onet.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-Priority: 3
X-Authenticated-User: 2kola % interia+pl
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:605849
[ ukryj nagłówki ]Marcin N:
> Próbuję ćwiczyć jazdę w deszczu. Strasznie ciężko mi to idzie.
Bo to niełatwy kawałek chleba.
> Mam kłopot psychologiczny w zaufaniu oponom na mokrym.
Prawidłowo.
> Boję się, że w pewnym momencie motocykl bez ostrzeżenie mi się położy.
Ostrzeżenia na śliskim nie ma. To są ułamki sekund.
Przesadzisz z przednim hamulcem na torach tramwajowych i 'k-wa mać!' powiesz
dopiero z perspektywy asfaltu.
> Czy są jakieś "pierwsze sygnały" zbliżania się do granicy przyczepności?
Opony tracą przyczepność i moto zaczyna się ślizgać. (:
> Jak powinienem ćwiczyć na mokrym na parkingu? Polećcie jakieś sprytne
> ćwiczenia.
Nie wiem, czy ma to większy sens, bo mokry asfalt ma wiele swoich odmian.
Ogarniesz parking, wjedziesz na mokry piasek, tory, błoto pomżawkowe i
leżysz.
Najlepiej śmigać po mieście, ale jako, że:
> Jesteś nowicjuszem na Suzuki GS 500.
- śmigać ostrożnie. Z czasem nabierzesz doświadczenia i będziesz mógł sobie
pozwalać na więcej.
--
wo_Ohoo!
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.09 09:39 metalbeast
- 25.07.09 10:57 Dzik
- 25.07.09 11:18 falco
- 25.07.09 11:26 woohoo
- 25.07.09 11:32 Leszek Karlik
- 25.07.09 11:42 falco
- 25.07.09 18:53 Ireneusz Dyła
- 25.07.09 20:21 Marcin N
- 25.07.09 20:46 Monster
- 25.07.09 20:52 Marcin N
- 25.07.09 21:00 Monster
- 25.07.09 21:28 Nikanor
- 25.07.09 21:42 nalesnik
- 25.07.09 22:04 de Fresz
- 25.07.09 23:14 metalbeast
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D