  • Data: 2024-09-14 05:01:20
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-09-13, Ewa <E...@c...pl> wrote:

    > Przy czym mógłby to być dysk HDD lub SSD.

    Raczej trudno. Co gorsza, nawet w specyfikacji jak gdzieindziej
    pokazuję bywa, że nie ma. Ale takie rzeczy to w sumie sprzedawca
    powinien wiedzieć. Może jakimś pomysłem byłoby zapytać sprzedawcy
    (konkretnych internetowych sklepów).

    Bo inaczej to wybierasz model, który Ci się widzi, i góglasz czy ma
    dodatkowe dyski lub możliwość dołożenia.

    Nie wiem jak się obecnie sprzedawcy zachowują. Nie wiem też do końca
    jakie są ograniczenia gwaranta w grzebaniu w bebechach. Co prawda zawsze
    lepiej korzystać z "niezgodności z umową", ale czasami szkoda czasu na
    udowadnianie, że ma się rację.

    --
    Marcin