  • Data: 2024-09-08 19:58:13
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Sep 2024 11:45:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Możesz poprosić o pomoc sprzedawców -- niech
    > wyfiltrują to, co Cię interesuje...

    Sprzedawcy?
    Chyba żartujesz.
    Oni ledwie odróżniają generację procesora, ale już nie odróżniają np. U od
    P czy HX.
    Często nie odróżniają grafiki dedykowanej od integry.

    Nie wiedzą, do czego są dedykowane serie laptopów, np. w przypadku Della
    Vostro czy Latitude albo Alienware to dla nich to samo.

    Wiedzą z dokumentacji, że jest SSD, czasami doczytają, że jest "SATA" albo
    M.2. Ale o kluczu w M.2 to już nie wiedzą.

    Moi ludzie czasami przesyłają mi korespondencje z handlowcami z różnych
    "media-coś tam" czy podobnych i czyta się to jak dobry humor. A nieznający
    się klient kupi do ciężkiej pracy z bazami SQL coś, co jest dedykowane
    dzieciakowi do przeglądania internetu albo - w innym przypadku - droższy z
    dedykowaną grafiką, "bo jest lepszy" wg handlowca.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam