  • Data: 2024-09-09 09:23:36
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Ewa <E...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za Twój post.

    > Dlaczego Edge miałby tu być w czymkolwiek lepszy?
    Mogę podać przykład. Banki i Biura Maklerskie często,
    pewnie nie zawsze, nie wyświetlają pewnych danych
    pod FF, a wyświetlają pod Edge.

    > Jak sam co parę lat
    > szukam to najpierw ustalam cechę, lub dwie, które są relatywnie
    > największym wyzwaniem. U mnie to prawie zawsze podświetlana klawiatura,
    > co wycina 95% modeli.
    Nie chciałam o tym pisać, bo jest to zwykle wyśmiewane,
    ale dla mnie podświetlana klawiatura jest cechą numer 1.
    Często używam laptopa w nieoświetlonym pokoju (konieczność)
    i podświetlana klawiatura jest niezbędna.

    Inna cecha to mocne zawiasy. W poprzednim laptopie kupiłam
    nowe zawiasy i sama podmieniłam. Było OK. Niestety, potem
    tamten laptop zepsuł się tak, że naprawa już nie miała sensu.
    W obecnym laptopie zawiasy zepsuły się dużo szybciej i nie
    chce mi się już bawić w wymianę zawiasów. Zaznaczę od razu,
    że zawsze używam laptopa bardzo uważnie, jeśli chodzi
    o zawiasy też.

    I właściwie to są odpowiedzi na pytanie dlaczego szukam
    jak najdokładniejszej specyfikacji do wyboru. Oczywiście
    trwałość zawiasów to już jest pytanie do użytkowników,
    ale po zawężeniu rozważanej listy.

    Pozdrawiam
    Ewa