  • Data: 2024-09-09 00:54:41
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-09-08, Ewa <E...@c...pl> wrote:

    > To jest to. Dzięki.
    >
    > Nie znalazłam możliwości takich zaznaczeń ani na Allegro,
    > ani w MediaExpert, ani na Euro. Może źle szukałam.
    >
    > Jednak wysyłając moją prośbę na grupę myślałam raczej
    > o konkretnych sklepach komputerowych licząc na to,
    > że tam będzie możliwość dokładniejszego wyboru.
    > Chyba coś takiego było kiedyś na stronie x-kom,
    > ale teraz tego nie widzę.
    >
    > Musze jeszcze spróbować używając przeglądarki Edge.
    > FireFox już kilka razy mnie zawiódł, ale jakoś jestem
    > do niego przyzwyczajona i zawsze od niego zaczynam.

    Dlaczego Edge miałby tu być w czymkolwiek lepszy? Jak sam co parę lat
    szukam to najpierw ustalam cechę, lub dwie, które są relatywnie
    największym wyzwaniem. U mnie to prawie zawsze podświetlana klawiatura,
    co wycina 95% modeli. Dalej zakres przekątnej ekranu i minimalna pamięć.
    Reszta to kwestia głównie budżetu, potem marki.
    Gorzej jak nie ma cech specyficznych i marek, ale to wtedy taką cechą
    robi się budżet.

    A czego Ci brakuje w Euro czy na Allegro?

    --
    Marcin