  • Data: 2009-11-09 09:06:20
    Temat: Re: Jak "wy lutować" fabrycznie wmontowanego scalaka?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bobofrut" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:330509c1-d528-4f1b-a285-e89891b08702@j24g2000yq
    a.googlegroups.com...

    > Ktoś wcześniej napisał że do
    wylutowywania zaprojektował sam kilka bardzo ciekawych grotów do
    lutownicy, na pewno miał przy projektowaniu i budowie niezłą frajdę i
    o to chodzi.

    Zbyt górnolotne słowa.
    Po prostu brałem kawałek drutu i wyginałem wg aktualnych potrzeb, a że może
    się jeszcze kiedyś przydać to zachowałem.
    No i celem nie był odzysk elementów, a usuwanie uszkodzonych bez zniszczenia
    ścieżek.
    P.G.