  • Data: 2009-11-09 17:08:38
    Temat: Re: Jak "wy lutować" fabrycznie wmontowanego scalaka?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:hd6qbq$a4l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > No nie za bardzo. Karierę robią ludzie o szerokich horyzontach. W jakiej
    > wąskiej specjalności "wybitnym specjalistą" jest Bill Gates, czy Warren
    > Buffett?

    Wszystkie historie różnych "geniuszy", którzy się wybili, są obciążone
    jednym poważnym zniekształceniem - z definicji dotyczą tylko przypadków
    udanych. Zastanawianie się, co takiego ma w sobie Gates, że doszedł tu i
    tu, jest bez sensu, bo drugi taki sam Gates narodzony 5 minut później mógł
    nie osiągnąć nic, choćby z tego banalnego powodu, że wykosił go ten
    pierwszy. Tak samo, jak nie osiągneli nic ludzie, którym Gates mógłby co
    najwyżej buty pastować, ale nie mieli tyle szczęścia, kasy na start albo
    urodzili się w złym kraju. No chyba, że z definicji szeregujemy ludzi wg.
    kryterium ile się dorobili, wtedy nie mam pytań :)

    e.