  • Data: 2013-05-22 12:34:32
    Temat: Re: Jak wejść do Biosu - Toshiba L700
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-11 23:03, $heikh el $zhah pisze:
    > A jak naprawić ten poprzedni? Hiren's Boot? Czy najpierw próbować z nowo
    > nagraną płytą?

    "Naprawiłem" i teraz mam dwa, choć różnice między starszym a nowym -
    wiadomo, ogromne. Natomiast starszy zadziwił mnie szybkością działania
    po reinstalacji - przejściu z preinstalowanej windy (7 Premium) na 7
    Ultimate. Naturalnie w wersjach różnicy bym się nie doszukiwał, tylko w
    tym, że fabryka dała na pokład co miała.
    Jak naprawiłem? Sam nie jestem pewny. Zmieniłem w biosie jedną opcję z
    bootowania z fast na normal. Bo kolejność bootowania, co jasne,
    ustawiłem na samym początku. Szkoda, że desktopy powoli chyba zaczynają
    odchodzić do lamusa...