  • 1. Data: 2011-04-15 11:29:39
    Temat: Jak w mlockarni
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    Dopiero co podziekowalem grupowiczom za rady w watku o oleju na oponie,
    a tu nowy problem. Wychodze do autka, odpalam a raczej brobuje odpalic
    bo dzwieki jak w starej mlockarni. Najpierw chcail odpalic od razu,
    tylko jak uslyszalem ze cos dupnelo to wyskoczylem z auta. Sasiad mowi
    ze tez slyszal ale ze to ze smieciary ktora akurat ladowala towar. Gdy
    spobowalem jeszcze raz, okazalo sie ze to u mnie. Potem z sasiadem
    jeszcze ze dwa razy probowlismy ale slychac juz tylko dzwiek pracujacej
    wiertarki.
    Pytanie. Sasiad sugeruje ze poszly zeby na wale i ze zanosi sie grubsza
    robota, bo tak mial jakis jego znajomy. Ja stawiam na bendix ktory
    prawdopodobnie sie ukrecil.
    Ktos mial podobne zdarzenie? Czy to skrzynia czy jednak rozrusznik?

    --
    jedrus
    Dopisz się -->> http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

  • 2. Data: 2011-04-15 11:52:38
    Temat: Re: Jak w mlockarni
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "jedrus" <j...@w...btx.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawdopodobnie sie ukrecil.
    > Ktos mial podobne zdarzenie? Czy to skrzynia czy jednak rozrusznik?

    na wale nie ma zębów ;)

    Rozrusznik przenosi moment za pomocą przesuwnego koła zębatego na koło
    zamachowe.
    Dupnęło, bo koła sie nie zazębiły, a teraz już mechanizm nie przesuwa
    zębatki rozrusznika i kręci sie sam rozrusznik - stąd dzwięk wiertarki.
    Wyjąć rozrusznik, naprawić bendix i jeździć.

    Koszt nie powinien powalić.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2011-04-15 12:04:10
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 15 Kwi, 11:52, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zębatki rozrusznika i kręci sie sam rozrusznik - stąd dzwięk wiertarki.
    > Wyjąć rozrusznik, naprawić bendix i jeździć.

    O ile nie automat to odpalić na pych i pojechać do elektryka :D

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-04-15 12:11:38
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    > na wale nie ma zębów ;)

    Oooo, a ty teraz tu?
    Przeca wiem ze wal bezzebny jest ale chodzilo o ta zebatke, co to ten
    wal.... i tak dalej... ;)

> [...]
    > zębatki rozrusznika i kręci sie sam rozrusznik - stąd dzwięk wiertarki.
    > Wyjąć rozrusznik, naprawić bendix i jeździć.

    Czekajac na odpowiedzi wykonalem kilka fonow z nadzieja ze ktos
    podjedzie i zrobi. Okazalo sie, ze rozusznik trzeba wyjac, zaniesc do
    regeneracji potem przyniesc i zamontowac a krzycza mi od 350 wzwyz.
    Za to pewnie ze dwa nowe kupie ;)

  • 5. Data: 2011-04-15 12:18:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > i zrobi. Okazalo sie, ze rozusznik trzeba wyjac, zaniesc do regeneracji
    > potem przyniesc i zamontowac a krzycza mi od 350 wzwyz.

    nowych top raczej nie kupisz, a z używek to pewnie jedną - jeszcze zależy co
    masz za auto.

    ps. ja tu chyba dłużej niż tam ...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)