eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwJak tworzyć archiwum CMS?Re: Jak tworzyć archiwum CMS?
  • Data: 2010-12-26 17:48:21
    Temat: Re: Jak tworzyć archiwum CMS?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-26 16:08, Artur Muszyński pisze:
    >> Dość trudne zadanie mnie czeka. Mamy dość złożony CMS. Co roku musi
    >> powstać z niego kopia archiwalna dostępna publicznie. Póki co nie
    >
    > Co to jest kopia archiwalna? IMHO do tego wystarczy kolumna "status".

    Serwis będzie dość złożony. Będzie zawierał m.in. archiwum repertuaru
    kinowego oraz imprez + dokumenty towarzyszące (newsy, opisy czegoś tam).
    W efekcie tych dokumentów może być całkiem sporo. Co roku ma być
    archiwizowany a to oznacza, że w roku 2012 będę mógł oglądać sobie
    kalendarium imprez z roku 2010, 2011 plus wszystkie inne strony
    archiwalne: np. "informacje o firmie" z roku 2010. O ile kalendarium
    dałoby się filtrować przedziałem dat o tyle pozostałe dokumenty zupełnie
    nie. Np. Gdy w roku 2011 informacje o firmie będą inne to poprzednia
    wersja z 2010 powinna też być dostępna - czyli w menu może być inny URL
    do tego dokumentu. Tak więc układ menu może też się zmieniać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: