eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwJak tworzyć archiwum CMS?Re: Jak tworzyć archiwum CMS?
  • Data: 2011-01-07 15:29:47
    Temat: Re: Jak tworzyć archiwum CMS?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-07 13:19, porneL pisze:
    > menu
    > - podmenu
    > - podmenu
    > - podmenu
    >
    > na:
    >
    > 2009
    > - menu
    > -- podmenu
    > -- podmenu
    > -- podmenu
    >
    > 2010
    > - menu
    > -- podmenu
    > -- podmenu
    > -- podmenu

    No właśnie o tym wariancie wspominałem. Każdy rok, to nowe menu/podmenu
    = praca dla redaktora w celu utworzenia nowego menu + praca dla
    webmastera w celu modyfikacji formatek aby wiedziały, że mają brać pod
    uwagę podmenu 2010, a w archiwum z 2009 - menu "2009", a we
    wcześniejszym archiwum - "2008" itd. Nie jest to więc "kliknięcie" lecz
    ciąg zdarzeń.

    To samo dotyczyłoby innych sekcji serwisu: bannery, kalendarze itd. To
    dość rozbudowane przedsięwzięcie. Wydaje mi się, że w tym konkretnym
    przypadku gdzie archiwizacja będzie coroczna, dam sobie spokój i ręcznie
    będę kopiował pliki, bazę i zakładał poddomenę/podkatalog. Raz na rok
    nie spocę się od tego :-) W tym momencie zyskamy to, że redaktor niczego
    nie będzie musiał zmieniać - dostanie wypełniony serwis a kopie
    archiwalne będą bez części redakcyjnej.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: