eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997 › Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997
    From: "Doxent" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997
    Date: Wed, 19 Jan 2011 21:41:07 +0100

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ih72gd$729$1@news.onet.pl...
    > Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997.
    > Ciekawostka: pismo miało 216 stron i kosztowało 10,50zł. Porównajcie sobie
    > jak to wygląda teraz.

    w sumie dla mnie to czasy nie tak bardzo odległe bo zacząłem składanie w
    1992. Jakby ktoś widział pierwsze numery Bajtka i Komputera w pdf-ie to
    bardzo chętnie bym to jeszcze raz obejrzał.
    Czasy siermiężne ale miło powspominać. Szczególnie reklamy firm typu
    Computer Studio Kajkowscy robione chyba na igłówce. Ciekawe czy w ogóle
    jeszcze istnieją bo google dają jedynie kilka stron informacji a była to
    chyba pierwsza w miarę duża firma informatyczna w kraju kiedy jeszcze nikt o
    Optimusach nie śnił. O dziwo w latach 80-tych istniał już całkiem dobrze
    rozwinięty rynek usług i produktów informatycznych w kraju. Całkiem sporo
    było też krajowego oprogramowania mimo iż nie istniało wtedy praktycznie
    prawo autorskie które to by chroniło.