-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest ze skośnymi zębami?
Date: Sat, 3 Mar 2012 11:40:54 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <6oms56cfjehh$.1vmbd6hygyqqg.dlg@40tude.net>
References: <1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg@40tude.net>
<jirh3s$aru$1@inews.gazeta.pl>
<1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
<1v1unlegxnr51$.1dyo5exalqu9l$.dlg@40tude.net>
<jispn3$211$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1330771251 9776 82.143.187.50 (3 Mar 2012 10:40:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2012 10:40:51 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2437571
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 03 Mar 2012 10:53:39 +0100, AL napisał(a):
> W dniu 2012-03-03 10:16, J.F. pisze:
>>>> kola z zebami skosnymi (w tym srubowymi) charakteryzuja sie - w stosunku
>>>> do kol z zebami prostymi - wiekszym stopniem pokrycia (dlugoscia
>>>> zazebienia jednoczesnie wiekszej ilosci zebow) a tym samym mniejszymi
>>>> naciskami powierzchniowymi.
>>
>> czekaj czekaj - owszem, zebow zazebionych jest wiecej (w sumie dwa, bo
>> wiecej sobie w tym przypadku nie wyobrazam), ale zazebione sa punktowo, czy
>> tez na krotkim odcinku
>>
> wskazowka: liczba przyporu.
> Mozesz miec wartosc nawet >2 ;)
> Ilosc jednoczesnie zebow, ktore maja kontakt ze soba.
> "Dla prawidłowej współpracy pary zębów liczba przyporu (zalecane > 1.4)."
Moge. Ale to ciagle jest samochodowa skrzynia biegow a nie przekladnia
slimakowa. kola dosc cienkie, zeby dosc grube.
> A ogolnie to dazy sie by zeby obtaczaly sie o sibie (np. zarys ewolwentowy)
sie dazy, tylko sie zastanawiam jak to wyglada przy zebach skosnych.
Jest to w ogole mozliwe w geometrii żeby dwie takie zwichrowane
powierzchnie ewolwentowe stykaly sie na pewnej linii a nie w punkcie ?
Hm, no niby przy idealnej ewolwencie tak faktycznie powinno byc ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.12 18:05 v...@i...pl
- 03.03.12 18:38 Hinek
- 04.03.12 02:18 v...@i...pl
- 04.03.12 13:06 Jackare
- 04.03.12 13:20 J.F.
- 13.03.12 07:32 MarcinJM
- 13.03.12 07:45 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=