-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest ze skośnymi zębami?
Date: Sat, 3 Mar 2012 10:16:50 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 19
Message-ID: <1v1unlegxnr51$.1dyo5exalqu9l$.dlg@40tude.net>
References: <1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg@40tude.net>
<jirh3s$aru$1@inews.gazeta.pl>
<1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1330766208 26962 82.143.187.50 (3 Mar 2012 09:16:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2012 09:16:48 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2437562
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 2 Mar 2012 23:35:39 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> On Fri, 02 Mar 2012 23:20:42 +0100, AL wrote:
>> kola z zebami skosnymi (w tym srubowymi) charakteryzuja sie - w stosunku
>> do kol z zebami prostymi - wiekszym stopniem pokrycia (dlugoscia
>> zazebienia jednoczesnie wiekszej ilosci zebow) a tym samym mniejszymi
>> naciskami powierzchniowymi.
czekaj czekaj - owszem, zebow zazebionych jest wiecej (w sumie dwa, bo
wiecej sobie w tym przypadku nie wyobrazam), ale zazebione sa punktowo, czy
tez na krotkim odcinku
> No tak, tylko skąd proste zęby wstecznego biegu, a czasami pierwszego?
> W fabrycznej produkcji różnica w koszcie pewnie jest pomijalna.
> Może tam dochodzą jeszcze jakieś inne obciążenia które skłaniają do użycia
> prostych zębów?
Na pewno jest sila poosiowa, obciazajaca dodatkowo lozyska.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.12 10:51 AL
- 03.03.12 10:53 AL
- 03.03.12 11:29 Grejon
- 03.03.12 11:40 J.F.
- 03.03.12 18:05 v...@i...pl
- 03.03.12 18:38 Hinek
- 04.03.12 02:18 v...@i...pl
- 04.03.12 13:06 Jackare
- 04.03.12 13:20 J.F.
- 13.03.12 07:32 MarcinJM
- 13.03.12 07:45 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie