-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest ze skośnymi zębami?
Date: Sat, 3 Mar 2012 10:16:50 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 19
Message-ID: <1v1unlegxnr51$.1dyo5exalqu9l$.dlg@40tude.net>
References: <1ost6rbp9mebw$.pm1u5dqwgbgx.dlg@40tude.net>
<jirh3s$aru$1@inews.gazeta.pl>
<1eo2b2kk0r41h$.gjfs8266spzt.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1330766208 26962 82.143.187.50 (3 Mar 2012 09:16:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2012 09:16:48 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2437562
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 2 Mar 2012 23:35:39 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> On Fri, 02 Mar 2012 23:20:42 +0100, AL wrote:
>> kola z zebami skosnymi (w tym srubowymi) charakteryzuja sie - w stosunku
>> do kol z zebami prostymi - wiekszym stopniem pokrycia (dlugoscia
>> zazebienia jednoczesnie wiekszej ilosci zebow) a tym samym mniejszymi
>> naciskami powierzchniowymi.
czekaj czekaj - owszem, zebow zazebionych jest wiecej (w sumie dwa, bo
wiecej sobie w tym przypadku nie wyobrazam), ale zazebione sa punktowo, czy
tez na krotkim odcinku
> No tak, tylko skąd proste zęby wstecznego biegu, a czasami pierwszego?
> W fabrycznej produkcji różnica w koszcie pewnie jest pomijalna.
> Może tam dochodzą jeszcze jakieś inne obciążenia które skłaniają do użycia
> prostych zębów?
Na pewno jest sila poosiowa, obciazajaca dodatkowo lozyska.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.12 10:51 AL
- 03.03.12 10:53 AL
- 03.03.12 11:29 Grejon
- 03.03.12 11:40 J.F.
- 03.03.12 18:05 v...@i...pl
- 03.03.12 18:38 Hinek
- 04.03.12 02:18 v...@i...pl
- 04.03.12 13:06 Jackare
- 04.03.12 13:20 J.F.
- 13.03.12 07:32 MarcinJM
- 13.03.12 07:45 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar