  • Data: 2011-02-19 09:51:10
    Temat: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2011-02-18 22:50, V-Tec pisze:

    > czy lepiej na biegu (osiągamy mniejszą prędkość - hamowanie
    > silnikiem, ale nie zużywamy paliwa na "podtrzymanie" pracy silnika).

    To chyba też zależy od silnika. Kolega mi mówił, że z jego pomiarów
    wyszło, iż w VW Bora (ok. 2001r) nawet przy wysokich obrotach przy
    jeździe bez gazu wtryskiwacze są otwierane (przy czym teraz ma LPG, nie
    wiem czy wcześniej miał). Pewnie wszystkie nowsze samochody już
    odcinają, normalnie to chyba powyżej ok. 1300obr./min...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.