-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
Date: Fri, 18 Feb 2011 22:26:05 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <ijmo5a$3on$1@inews.gazeta.pl>
References: <ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl> <ijmb9i$2t6$1@news.net.icm.edu.pl>
<ijmm50$ofm$1@inews.gazeta.pl>
<4d5edd99$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
<ijmn04$som$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 088156127238.stk.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1298064362 3863 88.156.127.238 (18 Feb 2011 21:26:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Feb 2011 21:26:02 +0000 (UTC)
X-User: alstd2
In-Reply-To: <ijmn04$som$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351152
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-18 22:06, Kuba (aka cita) pisze:
>
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4d5edd99$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> To oczywiście, w tempomacie nie ma żadnej dodatkowej magii - tylko
>> wciska gaz.
>
> i na tym polega wlasnie główna wada tempomatu i jednoczesnie to sprawia,
> ze tempomat nie bywa oszczędny.
>
> ps. troche inaczej jest w nowszych konstrukcjach z aktywnymi
> tempomatami, używający hamulców
tak, bo istota aktywnych tempomatow nie jest utrzymac wylacznie stalej
predkosci - ale nie wpakowac w kuper kierownika przed toba (jak kierowca
dupa i sie zagapi) lub utrzymac bezpieczna odleglosc od samochodu przed
Toba w zadanej max predkosci podroznej.
> oraz potrafiący dozować otwarcie
> przepustnicy
a te 'proste' tempomaty wg Ciebie nie potrafia dozowac otwarcia
przepustnicy ?
No chyba, ze chciales cos innego napisac powyzej.
, a nie tylko pizgać po gazie, zeby jak najszybciej uzyskać
> prędkość.
>
w instrukcji (przynajmniej u mnie) pisze wprost, ze predkosc docelowa
najefektywniej (i najszybciej) uzyskuje sie z tempomatem (na danym
biegu), tzn skuteczniej zrobi to tempomat niz noga kierowcy na pedale.
--
pozdr
Adam (AL)
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.11 22:35 Tomasz Pyra
- 18.02.11 22:39 Tomasz Pyra
- 18.02.11 22:47 n...@o...pl
- 18.02.11 22:50 V-Tec
- 18.02.11 22:48 RadekNet
- 18.02.11 22:57 Tomasz Pyra
- 18.02.11 23:01 masti
- 18.02.11 23:08 J.F.
- 18.02.11 23:12 V-Tec
- 18.02.11 23:34 AL
- 18.02.11 23:55 Tomasz Pyra
- 18.02.11 23:59 DJ
- 19.02.11 09:25 Krzysztof 45
- 19.02.11 09:32 tadek
- 19.02.11 09:40 Krzysztof 45
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11