eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak to jest z tym tempomatem? › Re: Jak to jest z tym tempomatem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak to jest z tym tempomatem?
    Date: Fri, 18 Feb 2011 22:04:04 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <ijmms6$s8s$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ijmacq$7v$2@inews.gazeta.pl> <ijmb9i$2t6$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d5ecfcc$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <ijmjo9$ffg$1@inews.gazeta.pl>
    <4d5ed4db$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <ijmkir$inm$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: esr213.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1298063046 28956 83.20.137.213 (18 Feb 2011 21:04:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Feb 2011 21:04:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351137
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:14mtl616t9e2lilquqfrv3fchvn0qjmqkc@4ax.com...
    > On Fri, 18 Feb 2011 21:24:57 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >>Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    >>> Pod górę z gazem i hamowanie silnikiem na zjazdach to podstawowa zasada
    >>> oszczędnej jazdy po górach.
    >>
    >>jasne, pałowanie pod góre, zeby za wszelką cene utrzymać tą samą prędkość
    >>co
    >>do kilometra to genialny sposob na oszczędność.
    >
    > Dobrze obciazony silnik benzynowy ma wysoka sprawnosc.

    duża sprawność nie musi oznaczać oszczędności na całym odcinku (podjazd i
    zjazd z góry), bo zjazd to sprawnosć czasem przekraczająca 100%, bo mozna
    mieć zamkniętą przepustnice i nadal przyspieszac.
    Chodzi o to, zeby tak wyważyć cały przejazd, zeby podjechać tak, zeby
    utraconą prędkosć odzyskać bez wciskania gazu na zjeździe. To model idealny,
    a inną kwestią jest to czy nam sie to uda.
    Tempomatowi napewno nie.
    >
    > Oczywiscie z drugiej strony im wolniej sie jedzie tym oszczedniej, ale
    > przeciez nie o to chodzi.

    No nie o to chodzi, ale tym bardziej nie o to, zeby za wszelką cene trzymać
    stałą prędkość na podjeździe.




    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: