eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak to jest z gwarancją dla Acerów?Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 21 Oct 2010 23:36:09 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
    In-Reply-To: <i8431h$cf0$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1010212330250.3784@quad>
    References: <b...@j...googlegroups.com>
    <i8431h$cf0$1@inews.gazeta.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1287697831 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27033 83.15.167.123:62727
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1182875
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 1 Oct 2010, boxfish wrote:

    > W dniu 2010-09-30 22:47, maxknowledge pisze:
    >> Dobry wieczór,
    >>
    >> Ochrona reklamacyjna pozwala w ciągu 10 dni wymienić laptop na nowy w
    >> przypadku fabrycznych lub mechanicznych uszkodzeń (tych zaistniałych
    >> także podczas wysyłki do net punktu do Wrocławia z Krakowa).
    >
    > Bzdura, to ich problem,

    ...znaczy w umowie jest zastrzeżenie, że to ich problem?
    Nawiązuję do sławnego problemu art.544 Kodeksu Cywilnego.
    Dla nie kojarzących a leniwych link:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2
    _117.html

    >> Czy zrezygnować z tej narzuconej ochrony konsumenckiej? Przecież
    >> kupuję towar z założenia sprawny i mam prawo zwrócić go w przypadku
    >> stwierdzenia, ze jest niezgodny z umową z powrotem w miejsce zakupu.
    >
    > Czyli jak nie zapłacisz a sprzęt będzie niesprawny to ci nie pozwolą
    > reklamować ? wymysły

    Nie "niesprawny" w rozumieniu takim, że nie da się udowodnić jaka
    jest przyczyna niesprawności, a *uszkodzony w transporcie*, w sposób
    ewidentny (i przyjmijmy dla uproszczenia rozważań - w sposób powodujący
    szkodę wielokrotnie przewyższającą ryczałtowe odszkodowanie np. poczty)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: