    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak to jest z AF w trybie LV
    Date: Sun, 19 Feb 2012 21:58:47 +0100

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 20:48:25 +0100, Bartosz Mierzwiak napisał(a):

    > Panowie, przestańcie pieprzyć a przeczytajcie chociaż instrukcję
    > obsługi. W NEX da się wyłączyć ciągły AF. "Tryb autofokusa" należy
    > przełączyć z AF-C na AF-S (str. 50 instrukcji do nex5).

    I co to zmieni w tym, że AF działa w Nex-5 nawet gdy nie jest naciśnięty
    spust?

    > Ani jedno, ani drugie. Kit ma silnik zwykły, nie USM (w sony/minolcie
    > zwany SSM). Jednak jest na tyle cichy że nie przeszkadza w nagrywaniu
    > dźwięku podczas filmowania.

    Możliwe. Nie rozbierałem tego, ani nie analizowałem jakoś dogłębnie.
    Zamiennie używam Pentaxa K100 i tam AF wyje jak udarowa wiertarka. Ten z
    Nexa najbardziej przypomina to co spotyka się w kompaktach superzoom: np.
    Panasonic FZ-30.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek