    From: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak to jest z AF w trybie LV
    Date: Sun, 19 Feb 2012 00:25:15 +0100

    Użytkownik "maslana" <m...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    news:jhpb3q$h3t$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy w średnio zaawansowanych konstrukcjach typu Canon 60D czy nawet 7D
    > AF w trybie LV jest tak samo beznadziejny, powolny i mało precyzyjny?
    > Czy metoda zastosowana tu metoda detekcji kontrastu wszedzie dziala tak
    > samo
    > beznadziejnie i co wymyslilo SONY ze u nich to dziala?
    > Nie chce wywolywac wojny Canon/Nikon kontra reszta swiata,
    > ale zauwazylem ze w Nikonach tez dziala to o niebo lepiej.
    > Głupie pytanie ale coraz wiecej ludzi przesiada sie na lustra z kompaktow
    > i ten fakt
> [...]

    W lustrzankach masz wizjer optyczny a nie LV. LV to dodatek, gadżet, który
    nie jest głównym elementem podglądu kadru.
    Jak chcesz bawić się z telewizorkiem z szybkim ustawianiem ostrości to
    zainteresuj się bezlusterkowcami z wymienną optyką, z matrycą znacznie
    większą niż w kompaktach i znacznie mniejszymi szumami niż w kompaktach.

    Pawik