  • Data: 2012-02-19 13:03:09
    Temat: Re: Jak to jest z AF w trybie LV
    Od: "maslana" <m...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy co wymyśliła? Stałe lustro albo drugą matrycę z AF fazowym? Trudno
    > to nazwać innowacją w DK.

    dla mnie byloby idealne rozwiazanie znalezc takie cos w 600d albo 60d

    > Masz rację, wydaje ci się.

    Przyjrzalem sie NEXom, w sumie sprzet dla mnie, chcialem tylko spytac o
    praktyczne zachowanie aparatu
    w ciemnych scenach z wykorzystaniem DK, to jednak spora matryca i zdaje sie
    szybkosc procesora
    w analizie algorytmu ze spora iloscia danych ma kluczowe znaczenie. Druga
    sprawa to ta cudaczna lampa,
    umieszczona tuz nad osia obiektywu.