  • Data: 2010-07-13 17:15:17
    Temat: Re: Jak to działa? Aparat z wybieraniem impulsowym
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Tak na marginesie, ciekawych czasów doczekaliśmy się - wybieranie tonowe
    > jest łatwiejsze w implementacji od impulsowego.

    To chyba nie jest kwestia "łatwiej", co po prostu nikt z developerów nie
    zauważył potrzeby. Pierwsze bramki PAP2 miały ponoć wyb. impulsowe i w
    źródłach oprogramowania nadal są jakoby pozostałości.

    Tymczasem potrzeba jest - gość z Australii który to sprzedaje, robi na
    tym kase - pytałem o ew. problemy z wysyłką do Holandii i przyznał, że
    wysyła tu średnio co 2 tygodnie - a to mały kraj przecież.

    pozdr.