  • Data: 2010-07-14 18:57:28
    Temat: Re: Jak to działa? Aparat z wybieraniem impulsowym
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > A co do aparatu - słuchaj, to nie ty sprzątnąłeś mi go sprzed nosa jakiś
    > rok temu z allegro? ;) Daj znać na priv. czy nie potrzebujesz aktualnie
    > jakiejś szybkiej gotówki ;)

    Nie, mój jest z "legalnego" źródła.
    Jakieś 10 lat temu, jak wychodziły w TPSA z mody automaty na żetony, to
    w moim Rejonie zapadła decyzja, że stare URM-ety mają iść na złom. Zanim
    wszystkie poszły pod topór, zaopiekowałem się jednym.
    Mam taki ładny, żółty + około kilograma żetonów A, choć tych ostatnich
    nie mogę coś ostatnio odnaleźć.