  • Data: 2010-07-14 19:45:52
    Temat: Re: Jak to działa? Aparat z wybieraniem impulsowym
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaaa, ten co chciałem kupić był starszy, szary (z nadrukowanym 997 "MO"
    > jeszcze). Poszedł za ok. 1000zł... też w idealnym stanie. Aczkolwiek
    > żółty też bym chętnie odkupił, choć już nie za tyle - daj znać w razie
    > czego ;)

    Szarego też miałem, ale że był trochę porysowany to dałem go koledze. A
    ten, ponieważ nie miał konwencjonalnej linii telefonicznej, zrobił z
    sobie z niego szafkę na klucze i powiesił na ścianie.
    Mój żółtek to nówka, nie używany, nie wieszany, mam go w "oryginalnym"
    kartonie razem z kompletem zamków i kluczy, tylko te żetony gdzieś poniosło.