  • 11. Data: 2012-07-17 22:18:21
    Temat: Re: Jak teraz wyglada gierkowka
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:ju43v8$6f0$1@mx1.internetia.pl...

    > "Warszawa" nie potrafi Ci przejść przez klawiaturę?
    Czego nie zrozumiales?

    --
    Axel

  • 12. Data: 2012-07-17 22:20:40
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote in message

    > Trzebinia - Wolbrom - Miechów nie bierzesz pod uwagę ?

    Nie byly brane pod uwage mniejsze drogi, bo kierowca malo kumaty.
    A tak w ogole, to trasa gierkowka okazala sie calkiem dobra. Jedyny korek
    byl przed Czestochowa. Przez zwezenia jechalo sie calkiem sprawnie.

    --
    Axel

  • 13. Data: 2012-07-17 23:07:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-07-2012 22:18, Axel pisze:
    > Czego nie zrozumiales?

    Będziesz powoził Setrę Arcika? ;)

    --
    Pozdr.

  • 14. Data: 2012-07-17 23:49:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Axel"

    > Czego nie zrozumiales?

    Braku 5 liter, że o "DC" nie wspomnę.

    Jak by to było?

    "w moim śnie wciąż DC
    Pełny ulic, placów, drzew
    ..."

    Dziwi mnie brak szacunku dla własnego miasta.

  • 15. Data: 2012-07-18 00:02:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > Pełny ulic, placów, drzew
    > ..."
    >
    > Dziwi mnie brak szacunku dla własnego miasta.

    Ty jakiś taki na grupie młody chyba jesteś, co?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2012-07-18 01:06:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 22:20:40 +0200, Axel napisał(a):

    > Nie byly brane pod uwage mniejsze drogi, bo kierowca malo kumaty.

    To do autokarow puszczaja teraz malo kumatych? :)

    Jaka to maszyna byla, jakas dlugodystansowa?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2012-07-18 08:01:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-17 22:20, Axel pisze:
    (...)
    > A tak w ogole, to trasa gierkowka okazala sie calkiem dobra. Jedyny
    > korek byl przed Czestochowa. Przez zwezenia jechalo sie calkiem sprawnie.

    Pisałem niedawno, że gierkówką już się jedzie całkiem dobrze i nie
    ma sensu jej objeżdżać :)

  • 18. Data: 2012-07-18 08:07:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-07-18 00:02, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    Może to stress po Polonijny? ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2012-07-18 08:14:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-18 08:07, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-07-18 00:02, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Może to stress po Polonijny? ;)

    ;)

  • 20. Data: 2012-07-18 08:40:51
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Będziesz powoził Setrę Arcika? ;)

    Nieee... ja nawet nie jechalem jako pasazer :-P

    --
    Axel