  • 21. Data: 2012-07-18 08:44:13
    Temat: Re: Jak teraz wyglada gierkowka
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:ju4mr1$p4l$1@mx1.internetia.pl...

    > Braku 5 liter, że o "DC" nie wspomnę.
    > Jak by to było?
    > "w moim śnie wciąż DC
    > Pełny ulic, placów, drzew
    > ..."
    > Dziwi mnie brak szacunku dla własnego miasta.

    ROTFL! Co ma uzywanie skrotow do szacunku do miasta?
    Przestan sie blaznic, pomijajac fakt nieznajomosci historii pms-u (DC, MSW
    itd)

    --
    Axel

  • 22. Data: 2012-07-18 08:50:18
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > (...)
    > Pisałem niedawno, że gierkówką już się jedzie całkiem dobrze i nie
    > ma sensu jej objeżdżać :)

    Jakos nie zauwazylem, albo nie pamietam. Jerzu sugerowal jazde przez Kielce,
    ale Targeo pokazywalo plynny ruch, wiec pojechali katowicka.

    --
    Axel

  • 23. Data: 2012-07-18 09:17:53
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > To do autokarow puszczaja teraz malo kumatych? :)

    Wiekszosc bardziej kumatych chyba w Anglii jezdzi i sa braki kadrowe :-P
    Teraz coraz czesciej z ciezarowek sie na autokary przesiadaja, a potem do
    miasta nie chce wjechac, "bo znak jest" :-(

    > Jaka to maszyna byla, jakas dlugodystansowa?

    Tak, ale nie wiem dokladnie co, bo nie widzialem :-P

    --
    Axel

  • 24. Data: 2012-07-18 09:35:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Axel"

    > ROTFL! Co ma uzywanie skrotow do szacunku do miasta?
    > Przestan sie blaznic, pomijajac fakt nieznajomosci historii pms-u (DC,
    > MSW itd)

    Szanuję Twój punkt widzenia, bądź tak miły i zrób tak samo.

    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2012-07-18 11:45:20
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Szanuję Twój punkt widzenia, bądź tak miły i zrób tak samo.

    Jakbys szanowal, to darowalbys sobie uwagi o szacunku.

    EOT

    --
    Axel

  • 26. Data: 2012-07-18 14:01:28
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-07-17 15:14, Axel pisze:
    > Przerabialem zdanie i w koncu DC wylecialo :-)
    > W kazdym razie chodzilo o trase Oswiecim - Wwa.

    Włoszczowa? To lepiej pociągiem. Słyszałem, że ładny peron mają.

    MSPANC

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 27. Data: 2012-07-18 15:27:02
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Axel"

    > Jakbys szanowal, to darowalbys sobie uwagi o szacunku.

    Szanuję w tym względzie, że nie przyrównuję nikogo do błaznów, choć może
    powinienem...

  • 28. Data: 2012-07-18 17:25:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-17 13:01:30 +0200, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> said:

    > Pytanie jak w temacie - lepiej z Oswiecimia jechac przez Krakow, czy jednak
    > pchac sie gierkowka?

    Ale lepiej niż co?
    Zależy ci na czasie? O ile chcesz zejść poniżej 4-5 godzin?
    (dopytuję, bo napisałeś o autokarze - na trzech trasach, które
    wchodzą rozsądnie w grę - samochody osobowe wyprzedzają autokary i
    osiągają krótsze czasy...)

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2012-07-18 17:55:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    >A tak w ogole, to trasa gierkowka okazala sie calkiem dobra. Jedyny
    >korek byl przed Czestochowa. Przez zwezenia jechalo sie calkiem
    >sprawnie.

    A jak wyglada od Piotrkowa do DC ?
    Skonczyli juz roboty, czy ciagle czesto jedna jezdnia ?

    J.

  • 30. Data: 2012-07-18 21:37:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-18 17:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    >
    > A jak wyglada od Piotrkowa do DC ?
    > Skonczyli juz roboty, czy ciagle czesto jedna jezdnia ?

    Nie skończyli, miejscami jedzie się jedną jezdnią, ale płynnie
    i korki się w zasadzie nie robią.