    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak te zdjecia rozjaśnić
    Date: Mon, 9 May 2011 23:13:19 +0200

    "animka" iq8an3$v65$...@n...news.atman.pl

    : Teraz, o godz 9:30 zrobiłam tym telefonem zdjęcie z balkonu.
    : Strona pólnocno-wschodnia. Chyba dobrze to zdjęcie wyszło?

    : http://imageshack.us/photo/my-images/849/img211t.jpg
    /

    Teraz? Nie 22 lata temu? :) Teraz ulice są zastawione samochodami. :)
    Na wsi -- OK, bo tam nie ma ludzi, ale wśród takich bloków?! Są tam
    garaże podziemne z windami? ;) Co ja bym dał za takie śliczne widoki?!

    22 lata temu marzyłem o tym, aby każdy miał swój samochód.
    Dziś marzę o tym, aby każdy samochód miał swój parking podziemny.
    Nawet widziałem śliczne parkingi (można nawet stosować w miastach,
    na chodnikach) podziemne na pojedyncze samochody. Podnosi się ,,ziemia'',
    samochód wjeżdża na ,,dolny pokład'' i ,,ziemia'' (wraz z samochodem)
    wjeżdża pionowo w do dołu... Przed zaparkowaniem i po zaparkowaniu
    trudno zgadnąć, że ,,piętro'' niżej jest miejsce parkingowe...

    Co wówczas, gdy ktoś dowcipnie zajedzie wyjazd, stawiając swój
    samochód tak, iż podniesienie samochodu znajdującego się na
    dolnym pokładzie nie jest możliwe? To samo, co wtedy, gdy
    nie jest możliwe wyjechanie z tradycyjnego parkingu.
    (telefon, straż lub policja, blokada lub mandat bądź laweta...)

    -=-

    Jestem infantylny... Trawa w ,,plastrach'' na parkingach
    (nawet takiej trawy nie trzeba kosić -- sama kosi się
    pod kołami samochodów jeżdżących po niej) i parkingi
    opisane wyżej... Do tego stosowna wentylacja...

    -=-

    BTW infantylności... Niemal z życia wzięte...

    -- Straciłem przez ciebie fortunę!
    -- A to dlaczego?
    -- Bo mnie rzuciłaś, uważając, że jestem infantylny.
    -- Pół fortuny. Nie byłam aż taka bogata, :) na
    jaką wyglądałam.
    -- Ale powiedziałaś [tutaj imię na P] o tym,
    że jestem infantylny, gdy cię kopulował.
    A on jest bardzo bogaty.
    -- Nieprawda!!!
    -- Prawda, prawda... Dlatego mnie rzuciłaś,
    gdyż on jest bogaty.
    -- Nieprawda!!! On nie kopulował mnie!
    Poza tym... Co ci z tego, że on jest bogaty?
    -- Ma siostrę, której powiedział, iż dowiedział
    się od kogoś, że ja jestem infantylny...

    Ona wyszła za mąż za niezbyt bogatego 10 lat temu -- chyba nawet
    na samochód nie było ich stać; a on ma nadal masy szmalu i siostrę
    na wydaniu ;) choć minęło tyle lat od tamtej pory, że wtedy Twoje
    zdjęcie wyglądało realistycznie... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'