  • 21. Data: 2003-04-18 12:09:26
    Temat: Re: Jak tam ostatnio Futuro chodzi ?
    Od: "--->exit <---" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
    napisał w wiadomości
    news:slrnb9ras8.bb7.Grzegorz.Janoszka@kier.icsr.agh.
    edu.pl...
    : :
    : W tej chwili w Krakowie Crowley chodzi cudo, z Futuro są problemy.
    : Podkreślam, że w tej chwili, bo nikt nie powiedział, że za miesiąc
    : będzie odwrotnie, bo Futuro rozbuduje szkielet, a Crowley podepnie
    : za dużo klientów.
    : Tak biorąc średnią przypuszczam, że jakość jest dość podobna z delikatną
    : przewagą Crowleya... ale to moje baardzo subiektywne zdanie.
    :
    :z tego co wiem Crowley juz rozbudowal szkielet albo jest wlasnie w trakcie.
    Plusem Crowleya jest fakt iz nie podlaczaja byle kogo ( sieci osiedlowe) a
    awarie tez nie zdazaja sie czesto........chyba,ze restaruja bazowki.( 1 min)
    ale na cale szczescie uprzedzaja z tygodniowym wyprzedzeniem.Jakosc bardzo
    dobra szczegolnie wyjscia w swiat.
    pozdrawiam

  • 22. Data: 2003-04-19 18:32:47
    Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl>

    Użytkownik "--->exit <---" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
    > napisał w wiadomości
    edu.pl...
    > : :
    (...)
    > Plusem Crowleya jest fakt iz nie podlaczaja byle kogo ( sieci osiedlowe)

    No, tego nie byłbym taki pewien :-)))) - mowie o Krakowie oczywiscie

    Zaslav

  • 23. Data: 2003-04-19 18:32:59
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc>

    Użytkownik "--->exit <---" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Plusem Crowleya jest fakt iz nie podlaczaja byle kogo ( sieci
    > osiedlowe)

    bardzo ciekawe zdanie
    to sa klienci rowni i rowniejsi?

    Sierp

  • 24. Data: 2003-04-19 18:33:55
    Od: "Yaboll" <w...@y...sraczka.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Sied@r naskrobał na ścianie:

    > zastanawiam sie czy warto ? jak tam ze stabilnoscia ? chodzi o lacze
    > Medio Alto 786 Kbps ?

    Hmm siedze na futuro od okolo roku i z tego co widze to: lacze nadaje sie
    wylacznie i jedynie do ogladania stron www oraz do sciagania. Jesli
    podpinasz siec z tkz graczmi dla ktorych liczy sie kazad ms nie bierz tego
    lacza. Ominie cie wiele probleow i masa narzekan. Sam czasmi pogrywam i
    powiem tak: w dzien zagranie gdziekolwiek na pingu ponizej 60 jest
    niemizliwe. Nawet w nocy pingi sa niestabilne i czesto skacza do okolo 200
    (cos na podobienstwo czkawki). Zabawy te prowadze przy 70-80% zapchanym
    laczu SPIDO.
    Co najciekawsze to, to ze "czkawka" nie pojawia sie na routerze brzegowym
    tylko dzies dalej - zapewne przy wyjsciu futuro ze szkieletu. Dodatkowo
    czasami polityka futuro jest bardzo dziwna np. asymetryczy routing na
    poznanskiego MANa - tam zawsze sa korki niezaleznie od dnia tygodnia i
    godziny.

    Jako skazany na posiadanie tego lacza, biorac pod uwage fakt ze w sieci mam
    duzo graczy dla ktorych przeznaczylem az 20% calego lacza (tyle
    zarezerwowalem na samo UDP), odradzam ci branie Futurki, no chyba ze sadzisz
    ze nie bedziesz potrzebebowal niskich pingow i malej ilosci straconych
    pakietow.

    > Jak tam nadal te ograniczenia na programy p2p ?

    Zadnych ograniczen na p2p nie ma!!! Jakby zablokowali to ludzie wydlubali by
    im oczy i szkielet tasakami poucinali. Puki wieksi providerzy tacy pokroju
    Tepsy nie zablokuja p2p Futuro samo sobie zyl nie podetnie.

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 25. Data: 2003-04-21 08:17:30
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
> [...]
    > (cos na podobienstwo czkawki). Zabawy te prowadze przy 70-80% zapchanym
    Nie zgadzam się. Mam łącze Optimo, pingi do serwera gier astercity mam
    niższe, niż abonenci tejrze sieci. Mam serwer counter-strike i jedi knight
    2, na których grają ludzie z net-u i pozytywnie komentują. Pingi nie skaczą
    do 200, a przeważnie oscylują 40-100 (zależnie od łącz osób trzecich). Przy
    dużym obciążeniu faktycznie pingi idą w górę, ale
    to zależy już od systemu ograniczeń.

    Pozdro

  • 26. Data: 2003-04-23 08:26:44
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

> [...]
    Przy
    > dużym obciążeniu faktycznie pingi idą w górę, ale

    i tak za przeproszeniem g...
    mam neostrade i ping 15-30 na cala polske do serwerow ktore na to
    pozwalaja...

  • 27. Data: 2003-04-23 08:27:00
    Od: "Yaboll" <w...@y...sraczka.pl>

    Skazaniec Ghost naskrobał na ścianie:

> [...]
    > Pingi nie skaczą do 200, a przeważnie oscylują 40-100 (zależnie od
    > łącz osób trzecich). Przy dużym obciążeniu faktycznie pingi idą w

    W w jakim to miescie masz tak wspaniale warunki? Bo moze to wina zapchanego
    szkieletu samego futuro. Jesli jestes z Warszawy to sprawa jest oczywista.
    Ja mowie o warunkach jakie sa w moim miescie - Krakow.

  • 28. Data: 2003-04-23 08:27:54
    Od: suo <s...@k...pl>

    On Wed, 16 Apr 2003 14:37:40 +0000 (UTC), "Darek"
    <d...@p...onet.pl> wrote:
    >Korzystam z CROWLEY-a i chodzi naprawdę dobrze, gwarntują CIR i jest on
    >zachowany.

    Dopisz, że korzystasz z niego w biurze i tam pracujesz :)))

  • 29. Data: 2003-04-23 21:39:03
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Wed, 23 Apr 2003 08:27:00 +0000 (UTC), Yaboll <w...@y...sraczka.pl> wrote:
    > W w jakim to miescie masz tak wspaniale warunki? Bo moze to wina zapchanego
    > szkieletu samego futuro. Jesli jestes z Warszawy to sprawa jest oczywista.
    > Ja mowie o warunkach jakie sa w moim miescie - Krakow.

    Posiadam łącze we Wrocławiu - 1 MBit i nie mam na co narzekać..
    Nie narzekają mi klienci na problemy z grami czy transferami.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 30. Data: 2003-04-23 21:39:49
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Yaboll wrote:
> [...]
    > zapchanego szkieletu samego futuro. Jesli jestes z Warszawy to sprawa
    > jest oczywista. Ja mowie o warunkach jakie sa w moim miescie -

    Ja korzystając z sieci tepsy (ISDN) do serwera w sieci Futuro mam RTT
    rzędu 60-120 ms, zależnie od pory dnia. Oba łącza są fizycznie w
    Szczecinie, ale wiadomo, gdzie następuje "przesiadka".