-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Date: Mon, 03 Mar 2014 13:40:20 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <lf1t7q$6cf$1@node2.news.atman.pl>
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
<hokmyb32yhay$.12ti9g1xnpt03$.dlg@40tude.net>
<lf1loa$1t0$1@node1.news.atman.pl>
<5314640b$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1poo$6dr$1@node1.news.atman.pl>
<53146fb7$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lf1s78$515$1@node2.news.atman.pl>
<5314766a$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1393850426 6543 159.253.247.138 (3 Mar 2014 12:40:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Mar 2014 12:40:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <5314766a$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525958
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-03 13:32, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
> W dniu 2014-03-03 13:04, J.F pisze:
>>>>>>> Mnie sie udalo zagotowac wode jadac ok 40km/h z wiatrem.
>>>>>>> wiatr mial podobna predkosc, wiec w efekcie jakby nie chlodzil.
> (...)
>>> Miliony tych pojazdow jezdzily i po Francji (to jest Renault 12) i po
>>> Turcji i problemow nie bylo.
>>> Ja tez jezdzilem szybko, wolno, pod gore i nie bylo problemow.
>
>> Otóż to, jak używałeś jako samochodu to problemu nie było.
>
> Tym niemniej jak widac - jak sie chce i sa sprzyjajace warunki, to mozna.
Warunki dość specyficzne, ale jak ktoś się postara...
Wiesz, jak się uprzesz to w zasadzie wszystko da się zepsuć.
Dzidka pamiętasz?
> Lekki wiaterek, odpowiednia droga, 40km/h na dwojce i grzejemy, mimo ze
> samochod zasadniczo dobrze sie sprawuje w klimacie goracym :-)
Z całą pewnością mnóstwo osób tak robiło i nie było kłopotów.
Tylko bez liny...
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 14:09 J.F
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
- 03.03.14 15:13 J.F
- 03.03.14 15:28 Adam Wysocki
- 03.03.14 15:51 AZ
- 03.03.14 15:54 J.F
- 03.03.14 22:42 Tomasz Pyra
- 04.03.14 00:00 Budzik
- 04.03.14 06:01 Marek Dyjor
- 04.03.14 10:19 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=