-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Date: Mon, 03 Mar 2014 12:41:06 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <lf1poo$6dr$1@node1.news.atman.pl>
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
<hokmyb32yhay$.12ti9g1xnpt03$.dlg@40tude.net>
<lf1loa$1t0$1@node1.news.atman.pl>
<5314640b$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1393846872 6587 159.253.247.138 (3 Mar 2014 11:41:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Mar 2014 11:41:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <5314640b$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525953
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-03 12:14, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2014-03-03 08:44, J.F. pisze:
>>>> Czy ktoś z Was ma z tym "doświadczenie" ;) ?
>>> Mnie sie udalo zagotowac wode jadac ok 40km/h z wiatrem.
>>> wiatr mial podobna predkosc, wiec w efekcie jakby nie chlodzil.
>> Ciekawe, u mnie nawet jak stoję, chłodzenie działa i zagotować się
>> nic nie chce. No, ale ja mam sprawne samochody:P
>
> Na postoju nie, ale pojedz 40 km/h, gdzie gaz jednak wiekszy, ciagnac za
> soba 500m liny (niezbyt duze obciazenie), i koniecznie rowno z wiatrem.
Tak szczerze to nie widzę podstaw by miało to być jakieś zagrożenie.
Już przeczytałem, że robiłeś to starą dacią, która miała wentylator na
stałe. Nawet nie wiem czym tam było sprzęgło wentylatora, czy było to
zrobione zupełnie na sztywno.
> W druga strone, z 60kG sily hamujacej na haku, nawet wolniej, ale pod
> wiatr, problemow nie bylo.
Najwyraźniej homologacja była tylko na jazdę pod wiatr.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 13:04 J.F
- 03.03.14 13:22 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:32 J.F
- 03.03.14 13:40 Artur Maśląg
- 03.03.14 14:09 J.F
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
- 03.03.14 15:13 J.F
- 03.03.14 15:28 Adam Wysocki
- 03.03.14 15:51 AZ
- 03.03.14 15:54 J.F
- 03.03.14 22:42 Tomasz Pyra
- 04.03.14 00:00 Budzik
- 04.03.14 06:01 Marek Dyjor
- 04.03.14 10:19 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=