-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!us.feede
r.erje.net!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosti
ng.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
Date: Mon, 3 Mar 2014 08:44:41 +0100
Message-ID: <hokmyb32yhay$.12ti9g1xnpt03$.dlg@40tude.net>
Lines: 14
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1393832678 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2365 82.143.187.50:59674
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525929
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 2 Mar 2014 16:38:27 +0100, Bugatti napisał(a):
> Większośc z nich jechała na odcięciu na 1 lub 2 biegu. I nie przegrzali
> silników. Uważam, że to fake ponieważ jadąc 10, góra 20 minut ciągle na
> odcięciu na 1 biegu, przegrzeje się i UPG pójdzie "w bok".
Przez to odciecie ilosc paliwa moze byc ograniczona.
A chlodzenie kto wie - moze i wydajne z wiatrakiem.
> Czy ktoś z Was ma z tym "doświadczenie" ;) ?
Mnie sie udalo zagotowac wode jadac ok 40km/h z wiatrem.
wiatr mial podobna predkosc, wiec w efekcie jakby nie chlodzil.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 09:00 Budzik
- 03.03.14 09:37 AZ
- 03.03.14 10:50 Adam Wysocki
- 03.03.14 11:11 AZ
- 03.03.14 11:32 Artur Maśląg
- 03.03.14 11:34 J.F
- 03.03.14 12:14 J.F
- 03.03.14 12:41 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:04 J.F
- 03.03.14 13:22 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:32 J.F
- 03.03.14 13:40 Artur Maśląg
- 03.03.14 14:09 J.F
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
- 03.03.14 14:57 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=