-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 03 Mar 2014 08:31:22 +0100
From: Miroo <m...@R...o2.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak szybko i bezdotykowo zajechać silnik ZI i ZS
References: <levjbo$54i$1@news.task.gda.pl>
<18uav2ea7orfr.1ir3dgstwfgfq$.dlg@40tude.net>
<lf01qe$s0m$1@news.task.gda.pl>
<1...@4...net>
<lf08tn$787$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <lf08tn$787$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 9
Message-ID: <53142feb$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1393831915 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2141 91.197.153.32:27259
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2525927
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-03-02 22:46, Bugatti pisze:
> Są. Nie chce tutaj pisać to co zostało już napisane - Niewiarowski
> Kazimierz "Tłokowe silniki spalinowe", tom 1 i 2, 1983
A co ten człowiek mógł wiedzieć o silnikach, skoro wtedy nie było grup
newsowych i for(ów)?! Że nie wspomnę o wikipedii.
:)
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.14 08:44 J.F.
- 03.03.14 09:00 Budzik
- 03.03.14 09:37 AZ
- 03.03.14 10:50 Adam Wysocki
- 03.03.14 11:11 AZ
- 03.03.14 11:32 Artur Maśląg
- 03.03.14 11:34 J.F
- 03.03.14 12:14 J.F
- 03.03.14 12:41 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:04 J.F
- 03.03.14 13:22 Artur Maśląg
- 03.03.14 13:32 J.F
- 03.03.14 13:40 Artur Maśląg
- 03.03.14 14:09 J.F
- 03.03.14 14:53 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A