  • 11. Data: 2014-05-21 18:34:54
    Temat: Re: Jak stary może być samochód kupiony w RFN/ogólnie w UE/?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <5...@3...173801.invalid> wrote:
    > Pszemol w
    >
    > [...]
    >
    > czyli i tu czas się nie zgadzał:
    >
    > "Radku - jeżdzę po Krakowie praktycznie cały czas na piątce."

    Co Ci się tu nie zgadza?
    Opisywałem czynność wykonywaną rutynowo.
    Czyżbyś sugerował, że coś źle zdanie ułożyłem?
    Co miałeś w szkole z gramatyki j. polskiego? :-)

  • 12. Data: 2014-05-21 18:51:32
    Od: <3...@7...185132.invalid> (Tom N)

    Pszemol w

    > Co Ci się tu nie zgadza?
    > Opisywałem czynność wykonywaną rutynowo.

    <http://sjp.pwn.pl/slownik/2574573/rutynowy>

    "rutynowy <<wykonywany często i niemal automatycznie>>
    o rutynowo"

    Tak, mogę zrozumieć, że jesteś w PL od czasu do czasu...

    > Czyżbyś sugerował, że coś źle zdanie ułożyłem?

    "Gdy jeżdżę po Krakowie, to..."

    > Co miałeś w szkole z gramatyki j. polskiego? :-)

    A Ty co miałeś ze stylistyki? ;P

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2014-05-21 19:05:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <3...@7...185132.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > <http://sjp.pwn.pl/slownik/2574573/rutynowy>
    >
    > "rutynowy <<wykonywany często i niemal automatycznie>>
    > o rutynowo"

    Tak jest. To wlasnie mialem na mysli.

    > Tak, mogę zrozumieć, że jesteś w PL od czasu do czasu...

    I jeszcze raz pytam: gdzie Ci sie cos tu nie zgadza?

    > "Gdy jeżdżę po Krakowie, to..."

    LOL... No "gdy jeżdzę" jest nadmiarowe, bo gdy chodzę to biegów nie
    zmieniam. To oczywiste jest, że opisuję sytuację "gdy jeżdzę".
    Zdanie "jeżdzę po Krakowie prawie cały czas na piątce" zakłada po cichu że
    w Krakowie nie unkam piątego biegu.
    A ty może zrozumiałeś to, że jechałem na piątym biegu po Krakowie *w chwili
    pisania tych słów*?

    > A Ty co miałeś ze stylistyki? ;P

    Czepiasz się na siłę... Jak byś za wszelką cenę próbował przyłapać mnie na
    jakiejś pomyłce :-) Po co ?

  • 14. Data: 2014-05-21 19:27:47
    Od: <5...@2...192747.invalid> (Tom N)

    Pszemol w

    > Tak jest. To wlasnie mialem na mysli.

    > I jeszcze raz pytam: gdzie Ci sie cos tu nie zgadza?

    Często, ale rzadko... wszystko pasuje ;P

    > LOL... No "gdy jeżdzę" jest nadmiarowe, bo gdy chodzę to biegów nie
    > zmieniam.

    Gdy jeździsz też nie zmieniasz.

    > Czepiasz się na siłę

    Nie ja zacząłem ;P

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2014-05-21 20:22:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <5...@2...192747.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Często, ale rzadko... wszystko pasuje ;P

    > Gdy jeździsz też nie zmieniasz.

    > Nie ja zacząłem ;P

    A kto?

  • 16. Data: 2014-05-22 17:36:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-21 15:49, Dawid pisze:

    > ty tak na serio?
    > przecież to żart, wywołujący uśmiech poranny.
    > ale ty g.... jestes
    > Na serio to antyk i podlega innym przepisom, ale nawet tyle kasy nie
    > uciułasz w życiu :-)

    Ale kasy na co? Na dokumenty? Czy może jakiegoś rzeczoznawcę czy też
    ekspertyzę?

    Pamiętam, niestety, kilka sytuacji, że jakiś rolnik dał na złom coś w
    rodzaju Lanz-Buldoga czy innego ciągnika parowego. W jednym przypadku
    była to ciężarówka na holz-gaz. Mówili, że nikt już nie wie, jak to
    uruchomić :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2014-05-23 07:24:25
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-05-22 17:36, Adam pisze:

    > Ale kasy na co? Na dokumenty? Czy może jakiegoś rzeczoznawcę czy też
    > ekspertyzę?

    na ABS na parę, ESP na pedały i pasy do snopowiązałki