  • 11. Data: 2011-09-23 21:33:57
    Temat: Re: Jak sprzedać motorower gdy nieletni współwłaściciel umarł???
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnj7puls.5gp.rekin@drapak.wkurw.org...
    > Podstawa prawna?
    > Bo jak dla mnie to jest do przeprowadzenia postępowanie
    > spadkowe:
    > http://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/131410,smierc-
    wspolwlasciciela-auta.
    > htm r.

    Byłeś już w Wydziale Komunikacji?

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2011-09-23 21:46:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > Podstawa prawna?
    > Bo jak dla mnie to jest do przeprowadzenia postępowanie

    Nie chce mi sie ale napisze: "
    Witam.Mam problem bo 01,10,2010 zmarł mój dziadek który był właścicielem
    auta .Chciałem przerejstrować auto na siebie bo jestem współwłaścicielem
    .Jakie czynności muszę wykonać aby być właścicielem auta? Bardzo proszę o
    odpowiedż."
    Przeczytałes dokładnie kto zmarł??? Czy nadal będziesz pierdolił głupoty?Dla
    mnie finito.

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2011-09-23 22:04:53
    Od: Tobko111 <tobko1@_NOSPAM_wp.pl>

    Dobra spoko bez nerwow bo juz ich mamy dosyc w ostatnich dniach napewno
    napisze jak ta sprawa sie zakonczyla dzieki za pomoc.

  • 14. Data: 2011-09-24 02:23:54
    Temat: Re: Jak sprzedać motorower gdy nieletni współwła?ciciel umarł???
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Tobko111 <tobko1@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >napisze jak ta sprawa sie zakonczyla dzieki za pomoc.

    Tylko nie uzywaj tlumacza googla bo widzisz co robi z tekstem...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2011-09-24 08:49:57
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A kogo one interesują? Zgodnie z prawem zawierasz umowe TYLKO z
    > właścicielem. Zadzwon se do dowolnego WK to się dowiesz. Szkoda na darmo
    > pierdolić...

    Grzybolu , tobie sie fuksło, urząd nie dopatrzył, to tylko sie ciesz. Mozna
    oczywiscie na wariata isc do urzędu taka metodą jak ty, moze przejdzie.
    Ale tak naprade "współwłaściciel" jest takim samym włascicielem jak "właściciel" gdy
    któryś umarł jego majątek przechodzi na spadkobierców, czyli sprawa spadkowa itd.
    Spadkobierca moze sie kiedys obudzic i zrobić poważny dym.

    b.

  • 16. Data: 2011-09-24 10:48:24
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > włascicielem jak "właściciel" gdy któryś umarł jego majątek przechodzi na
    > spadkobierców, czyli sprawa spadkowa itd. Spadkobierca moze sie kiedys

    Byłem pytac w WK, opisałem sytuację, kto żyje kto nie. Było jak pisałem,
    żadnych problemów, żadnych fuksów.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-09-24 10:49:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 23 Sep 2011 23:46:40 +0200, Grzybol <g...@w...pl>
    wrote:

    > Nie chce mi sie ale napisze: "

    To ja Ci też wkleję, bo Twoje zacietrzewienie przekłada się na
    problemy z rozumieniem słowa pisanego, tudzież nie zadałeś sobie
    trudu, żeby sięgnąć kilka linijek dalej.

    Kodeks cywilny:

    Art. 195. Własność tej samej rzeczy może przysługiwać
    niepodzielnie kilku osobom (współwłasność).

    Art. 197. Domniemywa się, że udziały współwłaścicieli są równe.

    Art. 922. § 1. Prawa i obowiązki majątkowe zmarłego przechodzą z
    chwilą jego śmierci na jedną lub kilka osób stosownie do
    przepisów księgi niniejszej.

    Art. 926. § 1. Powołanie do spadku wynika z ustawy albo z
    testamentu.

    Art. 1025. § 1. Sąd na wniosek osoby mającej w tym interes
    stwierdza nabycie spadku przez spadkobiercę. Notariusz na
    zasadach określonych w przepisach odrębnych sporządza akt
    poświadczenia dziedziczenia

    r.
    _____________

  • 18. Data: 2011-09-24 10:51:31
    Temat: Re: Jak sprzeda? motorower gdy nieletni wspó?w?a?ciciel umar????
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 23 Sep 2011 22:04:53 +0000 (UTC), Tobko111 <tobko1@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Dobra spoko bez nerwow bo juz ich mamy dosyc w ostatnich dniach napewno
    > napisze jak ta sprawa sie zakonczyla dzieki za pomoc.

    Skoro w rodzinie jest zgoda, że trzeba sprzedać sprzęta, to
    może zacznijcie od odwiedzenia notariusza?

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2011-09-24 10:53:50
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 24 Sep 2011 12:48:24 +0200, Grzybol <g...@w...pl>
    wrote:

    > Byłem pytac w WK, opisałem sytuację, kto żyje kto nie. Było jak pisałem,
    > żadnych problemów, żadnych fuksów.

    I zagwarantujesz, że w każdym WK będzie tak samo?

    r.

  • 20. Data: 2011-09-24 10:58:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > I zagwarantujesz, że w każdym WK będzie tak samo?
    > r.

    No nie. Może dlatego tak mnie potraktowali bo jestem kierownikiem tego
    wydziału...

    --
    Grzybol