  • 1. Data: 2011-09-23 11:44:42
    Temat: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Witam,
    tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w
    stylu retro i ogólnie do dłubania. Ot takie klasyczne moto do stania w
    garażu, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania się
    kawałek.
    Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik
    dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?
    Myślałem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budżecie
    z tym, chętnie jakiś anglik ale tutaj to raczej całkiem nie te pieniądze.
    A... byłbym zapomniał... ma pełnić funkcję drugiego moto, jednak dawać
    choćby cień nadziei na bezawaryjność jak się już wszystko wyremontuje,
    więc junak i podobne odpadają. ;)
    Ma być klasyczne i ładne. "Ładność" dla mnie to taki Norton Commando,
    W650, SR500 (choć wole twiny).
    Macie jakieś pomysły w tym budżecie?
    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 2. Data: 2011-09-23 11:48:50
    Temat: Re: Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    juhass napisał(a):
    > Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik
    > dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?

    XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
    motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2011-09-23 11:56:39
    Od: juhass <j...@p...fm>

    > XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
    > motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

    Kurde, śliczna jest- właśnie o coś takiego chodzi, dzięki. Faktycznie
    będzie problem z budżetem...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 4. Data: 2011-09-23 12:21:05
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    juhass <j...@p...fm> wrote:

    >Macie jakieś pomysły w tym budżecie?

    W tym budzecie to Ty prawdziwego weterana raczej nie chapniesz,
    pozatem czy to Junak czy BMW czy a zwlaszcza angliczanin, weteran w
    kategorii bezawaryjnosci zaden sie nie miesci.
    Skladaj na W800;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2011-09-23 12:27:48
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "juhass" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Macie jakieś pomysły w tym budżecie?
    http://allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.
    html

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2011-09-23 12:29:43
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Wrz, 13:56, juhass <j...@p...fm> wrote:
    > XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
    >
    > Kurde, śliczna jest- właśnie o coś takiego chodzi, dzięki. Faktycznie
    > będzie problem z budżetem...

    Wybaczcie to porownanie ale podobnie klasyczna do CZ350 ;)

    Takich w swoim budzecie kupisz po jednej na kazdy miesiac w roku!
    Tylko, ze to dwusow.

    --
    amos

  • 7. Data: 2011-09-23 12:42:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Yogi(n) napisał(a):
    > http://allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.
    html

    ze co? ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2011-09-23 15:29:55
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***juhass
[...]

    Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
    ode mnie.
    W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA

  • 9. Data: 2011-09-23 18:26:11
    Od: juhass <t...@w...pl>

    W dniu 2011-09-23 17:29, Tytus pisze:
    > Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
    > ode mnie.
    > W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA

    Dobra, zakładamy chwilowy wzrost budżetu do 10tys, coś to
    zmienia w tej kwestii??
    Chciałbym się _bardzo_ w tych 6tys zmieścić z zakupem ale
    powiedzmy, że jak się zakocham to i 10 wyszarpię.

    Dlaczego te moto, jak i choppery i wszelkie armatury są
    takie drogie?? Szlifierki i turyści tanieją, enduraki też a
    aramtury trzymają fason cenowy- co w tym jest?
    Zrobi sie temat troche jak ten z AT ale co tam ;)

    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)

  • 10. Data: 2011-09-23 19:02:04
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 23-09-2011 o 13:44:42 juhass <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Pojemność- wszystko jedno, wolał bym jednak ponad 250cm, rocznik
    > dowolny, czterosów i w cenie do tych 5-6tys zł. Da się?

    proszszsz:

    http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824
    011950.html

    http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html

    klasyk, oryginał jedyny w swoim stylu, wdzięczny i łatwy w obsłudze... a i
    prosty w naprawach... trzeba go polubić to odwdzięczy się wieloma
    bezproblemowo przebytymi kilometrami... a jakby dorwać euro w wersji
    650... to dopiero rarytas... był kiedyś taki ładny pomarańczowy na aledrogo

    pozdrawiam