  • 1. Data: 2011-09-23 19:14:26
    Temat: Blokujący się roll-gaz SV
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Witam! WTF? Rollgaz ciężko się odkręca i pozostaje w pozycji "FULL", tzn
    trzeba go z powrotem kręcić, żeby zmniejszyć gaz. Czy to zapieczona
    linka, czy jakaś sprężyna? Pytam, bo nie wiem czy samemu się za to
    zabierać - w niedzielę jadę w trasę a nie wiem, czy jutro złapię
    mechaników. Moto: SV650 2004, zaczęło się to dziać "nagle".

  • 2. Data: 2011-09-23 19:33:42
    Temat: Re: Blokujący się roll-gaz SV
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-09-23 21:14, Daniel Kowalski pisze:
> [...]
    > zabierać - w niedzielę jadę w trasę a nie wiem, czy jutro złapię
    > mechaników. Moto: SV650 2004, zaczęło się to dziać "nagle".

    Pewnie konczy sie linka gazu

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-09-24 06:35:58
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > zabierać - w niedzielę jadę w trasę a nie wiem, czy jutro złapię
    > mechaników. Moto: SV650 2004, zaczęło się to dziać "nagle".

    Już tak miałem,pękło kilka drucików w lince i blokują.Sprawa prosta
    jak masz nową linkę.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-09-24 12:56:21
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2011-09-24 08:35, Monster pisze:

    > Już tak miałem,pękło kilka drucików w lince i blokują.Sprawa prosta jak
    > masz nową linkę.

    Dzięki! Udało się, chłopaki z TOXIC zrobili od ręki, linka wymagała
    czyszczenia i smarowania. Jutro można ruszać w trasę ;-)

  • 5. Data: 2011-09-24 15:28:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki! Udało się, chłopaki z TOXIC zrobili od ręki, linka wymagała
    > czyszczenia i smarowania. Jutro można ruszać w trasę ;-)

    Musisz być wyjątkową fujarą zyciową. Pewnie gwóźdź wbijasz odwrotną stroną.
    Co ja gadam, młotkiem byś się zabił, zanim byś w gwoździa trafił... Kupuj
    zawsze nowe maszyny i pełny pakiet assitance, inaczej zginiesz.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-09-24 16:49:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-09-24 17:28, Grzybol pisze:
> [...]
    > stroną. Co ja gadam, młotkiem byś się zabił, zanim byś w gwoździa
    > trafił... Kupuj zawsze nowe maszyny i pełny pakiet assitance, inaczej

    No takie wlasnie motocyklisty nam tera rosno...

  • 7. Data: 2011-09-24 17:29:09
    Temat: Odp: Blokujący się roll-gaz SV
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" nasza megastar:

    > Musisz być wyjątkową fujarą zyciową.

    No tak, Tobie Grzybolu - którego żywot jest zapewne pasmem nieustających
    sukcesów - trudno sobie wyobrazić, że kogoś po prostu stać podjechać do
    fachowca z byle pierdołą. Ty wolisz ujebać się po łokcie, byle nie wydać
    ciężko zarobionego grosiwa...
    Kiedyś ktoś powiedział, że po to pracuje, by stać go było zamówić malarza,
    ogrodnika, a nie samemu kombinować...

    Pozdrawiam Johnny

  • 8. Data: 2011-09-24 17:34:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kiedyś ktoś powiedział, że po to pracuje, by stać go było zamówić
    > malarza, ogrodnika, a nie samemu kombinować...

    Nic kurwa Matole jebany nie zrozumiałeś. Jak zwykle... Pozdrów mamę.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-09-24 18:20:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-09-24 19:29, Johnny pisze:

> [...]
    > Kiedyś ktoś powiedział, że po to pracuje, by stać go było zamówić
    > malarza, ogrodnika, a nie samemu kombinować...

    Wiesz... Pewne rzeczy po prostu wypada umiec, zwlaszcza gdy ma sie takie
    hobby. Pizdy stoja w srodku lasu i probuja dodzwonic sie do assistance.
    Normalni naprawiaja pierdole w 15 minut i jada dalej.

  • 10. Data: 2011-09-24 18:51:01
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

> [...]
    > stroną. Co ja gadam, młotkiem byś się zabił, zanim byś w gwoździa
    > trafił... Kupuj zawsze nowe maszyny i pełny pakiet assitance, inaczej

    Jest takie powiedzenie: "Małe pieski szczekają, a karawan jedzie dalej"
    Cieszę się, że czerpiesz przyjemność z aktywnego uczestnictwa w grupach
    dyskusyjnych, w końcu oprócz pomocy liczy się również "fun". Pozdrawiam KOWI