  • 1. Data: 2011-09-23 17:48:26
    Temat: Jak sprzedać motorower gdy nieletni współwłaściciel umarł???
    Od: Tobko111 <tobko1@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mamy problem mój teść jest właścicielem a szwagier nieletni który
    umarł jest współwłaścicielem skuter.Teraz żeby nie rozdrapywać ran chcemy
    sprzedać ten motor co zrobić??Bardzo prosze o dobrą rade jak to najlepiej
    załatwić?

  • 2. Data: 2011-09-23 18:17:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 17:48:26 +0000 (UTC), Tobko111
    <tobko1@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
> [...]
    chcemy
    > sprzedać ten motor co zrobić??Bardzo prosze o dobrą rade jak to

    Bez postepowania spadkowego chyba nie da sie tego ruszyc...

    byles z tym pytaniem w wydziale komunikacji?

    Glub SW-T400

  • 3. Data: 2011-09-23 18:31:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tobko111" <tobko1@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > sprzedać ten motor co zrobić??Bardzo prosze o dobrą rade jak to najlepiej

    Do sprzedaży potrzebny jest tylko i wyłącznie właściciel. Wystarczy umowa z
    właścicielem i tyle. Współwłaściciela się nie wyszczególnia wogóle w umowie.
    Przerabiałem taki temat. Prosto i szybko, bez problemów. Pozdr.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2011-09-23 20:17:41
    Od: Tobko111 <tobko1@_NOSPAM_wp.pl>

    Grzybol napisal

> [...]

    > właścicielem i tyle. Współwłaściciela się nie wyszczególnia wogóle w umowie.
    > Przerabiałem taki temat. Prosto i szybko, bez problemów. Pozdr.

    Tylko mieszkoamy w tak glupim powiecie gdzie w wydziale komunikacji robia
    ciagle problemy a ceny sądowe nie wiem jak wyglądają czy to wogóle bedzie
    miało sens.

  • 5. Data: 2011-09-23 20:22:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tobko111" <tobko1@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > Tylko mieszkoamy w tak glupim powiecie gdzie w wydziale komunikacji robia
    > ciagle problemy a ceny sądowe nie wiem jak wyglądają czy to wogóle

    Miałem identyczną sytuację, kupiłem przyczepkę od goscia - dowód na
    współwłasnosc, wspolwlasciciel nie zyje. Zarejestrowalem od reki jak wyzej
    pisalem.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-09-23 20:45:40
    Od: Tobko111 <tobko1@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam strach tylko dlatego ze jak eknie ta oblesna baba pesel mlodego ze nie
    jest pełnoletni to sie zacznie latanie po sądach. A jednak w starym
    dowodzie sa mlodego jakies tam dane

  • 7. Data: 2011-09-23 20:56:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tobko111" <tobko1@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Mam strach tylko dlatego ze jak eknie ta oblesna baba pesel mlodego ze
    > nie jest pełnoletni to sie zacznie latanie po sądach. A jednak w starym
    > dowodzie sa mlodego jakies tam dane

    Nie wiem kurwa czy nie czytasz co piszę? Na umowie nie ma zadnego mlodego -
    umowe piszesz z wlascicielem chuj, koniec kropka.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-09-23 20:58:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 23 Sep 2011 22:56:02 +0200, Grzybol <g...@w...pl>
    wrote:

    > Nie wiem kurwa czy nie czytasz co piszę? Na umowie nie ma zadnego mlodego -
    > umowe piszesz z wlascicielem chuj, koniec kropka.

    A dane współwłaściciela wymazujesz z dowodu gumką myszką?

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2011-09-23 21:04:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    > A dane współwłaściciela wymazujesz z dowodu gumką myszką?
    > r.

    A kogo one interesują? Zgodnie z prawem zawierasz umowe TYLKO z
    właścicielem. Zadzwon se do dowolnego WK to się dowiesz. Szkoda na darmo
    pierdolić...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2011-09-23 21:31:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 23 Sep 2011 23:04:12 +0200, Grzybol <g...@w...pl>
    wrote:

    > A kogo one interesują? Zgodnie z prawem zawierasz umowe TYLKO z
    > właścicielem.

    Podstawa prawna?

    Bo jak dla mnie to jest do przeprowadzenia postępowanie
    spadkowe:

    http://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/131410,smierc-
    wspolwlasciciela-auta.htm

    r.