    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak składać pracę 2 wywoływarek?
    Date: Sun, 8 Dec 2013 16:33:33 +0100

    Dnia Sat, 07 Dec 2013 22:13:55 +0100, Marek napisał(a):

    [...]
    > http://imageshack.us/photo/my-images/812/4dod.jpg/
    >
    > Robiłem jeszcze wersję z bardziej widocznymi dachami, choć ta wydaje mi
    > się ciekawsza. Spytam z ciekawości, jakie masz zastrzeżenia?

    Po pierwsze, nie widzę sensu w tym zdjęciu, nie rozumiem go, dla mnie
    niczym nie różni się od Google Street View tylko wieczorem. Ot,
    dokumentacja miejsca jakich wiele.

    Po drugie, nie wiem czemu niektóre światła mają niebieski zafarb. Chyba,
    że faktycznie takie były, ale przy ogólnie niskiej saturacji całości,
    niektóre światła wyglądają jak pokolorowane.

    Po trzecie, lampy akurat wyglądają dobrze - moim zdaniem.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski