  • Data: 2013-12-07 22:13:55
    Temat: Re: Jak składać pracę 2 wywoływarek?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-07 16:06, Sylwester Zarębski pisze:

    > Mam pytanie, będziesz to wywoływać/drukować w formacie 1m, żeby to
    > zaczęło być naprawdę widoczne?

    Ale to widać nawet zwykłych wydrukach typu 13x18 czy A4. Osobiście mam
    awersję do ognistych kul w miejscu świateł o ile to nie jest celowy
    zabieg artystyczny typu zrobienie z nich bokeh itp. Być może to mój
    osobisty świr.

    > Poza tym te drobne przepały to chyba najmniejszy problem na powyższym
    > zdjęciu.

    To nie chodzi o to konkretne ujęcie lecz ogólnie wszelkie, gdzie
    zależałoby mi na urzeczywistnieniu świateł.

    Tu masz efekt końcowy - trochę oczyszczony jako materiał do dywagacji.

    http://imageshack.us/photo/my-images/812/4dod.jpg/

    Robiłem jeszcze wersję z bardziej widocznymi dachami, choć ta wydaje mi
    się ciekawsza. Spytam z ciekawości, jakie masz zastrzeżenia?

    Marek