  • 1. Data: 2009-06-03 16:50:45
    Temat: Jak siędobrać ?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    Jak się dobrać do Plutonowych zakopanych beczek? Wiadomo że będzie fosa, wilcze
    doły, ogrodzenie pod napięciem, ziemia ubita na skalę, miejsce zakopania
    przywalone głazami. Macie jakieś pomysły? Najprostszy i najfajniejszy to
    zaprzyjaźnić się z Plutonem. Wtedy sam da spróbować.

  • 2. Data: 2009-06-03 20:38:13
    Temat: Re: Jak siędobrać ?
    Od: Doc <d...@w...pl.na.pohybel.spamerom>

    Dnia Wed, 03 Jun 2009 18:50:45 +0200, kogutek napisał(a):

> [...]
    > przywalone głazami. Macie jakieś pomysły? Najprostszy i najfajniejszy to
    > zaprzyjaźnić się z Plutonem. Wtedy sam da spróbować.

    Może i najfajnieszy, ale czy najprostszy? W związku z tymi beczkami Pluton
    pewnie stał się ostrozniejszy i z nieufnoscią podchodzi do nowych
    znajomosci. Tu trzeba sposobem. Np. wyzwać go na udeptaną ziemię pod
    jakimś pretekstem. Np. jeżeli nie potwierdzi, że żona/córka/siostra
    Kogutka (jako inicjatora całego spisku) nie jest najpiekniejsza i
    najcnotliwsza, etc., etc. :) Oczywiście jak już będzie na tej ziemi to go
    weźmiemy kupą Mości Panowie i puścimy dopiero jak zapłaci okup w postaci
    beczek (pełnych :)

    Pozdrawiam,
    --
    mgr inż. Doc, d...@w...pl.na.pohybel.spamerom
    Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

    "Jak sobie pomysle, że jestem już inżynierem
    to aż się boję iść do lekarza" - Student Anonim

  • 3. Data: 2009-06-04 08:08:56
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > przywalone głazami. Macie jakieś pomysły? Najprostszy i najfajniejszy to
    > zaprzyjaźnić się z Plutonem. Wtedy sam da spróbować.

    Tak to brzmi ? :)
    Fosy nie ma i nie bedzie, wilcze doly to samo, z ogrodzenia raczej bede
    bral napiecie i zasile sobie jakas niewielka diode, ziemia bedzie ubijana
    tylko pod podloga ziemianki, reszta na odwrot - bedzie spulchchniana.
    Glazy ida na skarpy wejscia do ziemianki.
    Wal ziemny obsadzony tarnina to ozdoba, a nie forteca
    Jak ide na spacer, to wogole nie zamykam samochodu. To spokojna okolica.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-06-04 13:09:36
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    pluton wrote:
> [...]
    [...]
    > Jak ide na spacer, to wogole nie zamykam samochodu. To spokojna okolica.

    Tyle pisania tylko po to, zeby uspic nasza czujnosc? Oj nieladnie. Z
    ogrodzeniem pod pradem, wilczymi dolami, zasadzkami, monitoringiem sobie
    poradzimy, ale zeby takie cos nam robic...

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2009-06-04 19:42:22
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > ogrodzeniem pod pradem, wilczymi dolami, zasadzkami, monitoringiem sobie
    > poradzimy, ale zeby takie cos nam robic...

    Widział Pan jaka spryciula. Skarb ma na działce i nie będzie pilnował. Taki kit
    to niech Hucułom wstawia. Nas nie oszuka. Ziemiankę zbudował, pokazywał na
    zdjęciach. Lufciki do karabinów maszynowych zrobił a pola minowego nie będzie.
    Oj nieładnie Panie Pluton. Wiem jak się dobrać do zakopanego skarbu. Kreta
    trzeba wytresować. Dokopie się od dołu z malutką wiertarką. Wyboruje dziurkę i
    wsadzi w nią wężyk. To się Pluton zdziwi jak wyciągnie puste beczki.

  • 6. Data: 2009-06-05 12:43:36
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jak się dobrać do Plutonowych zakopanych beczek?

    ntg

    -> pl.soc.jestemzlodziejem :-)

    Pozdrawiam

    Jacek