  • Data: 2018-10-23 23:54:11
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-23 o 20:44, Marek S pisze:

    > A czy znak A-7 wraz z C-12 nie oznaczają przypadkiem "ustąp
    > pierwszeństwa pojazdom poruszającym się po rondzie"?

    No właśnie. Analizujesz milimetry a nie rozsądek/czas :)

    > Ja to interpretuję tak: jeśli zielony przekroczy linię zatrzymania, to
    > jest na rondzie. Czy tą czynność można nazwać wjazdem na rondo?

    j/w

    > Jeśli tak, to czerwony, znajdujący się jeszcze przed linią zatrzymania
    > ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa zielonemu.

    Nie. Czerwony zakłada że ma bezwarunkowe pierwszeństwo przed zielonym.
    Nie potrafisz postawić się w pozycji czerwonego? Byłeś zielonym? :)

    Błąd strategiczny. Zielony ma megaczasu żeby przepuścić pędzącego
    prostą/nieograniczoną czerwonego bo z JEGO lewej strony (czerwonego)
    jest pusto więc nie zwalnia i jako zielony, bezpiecznie włączyć się do
    ruchu. Ja wiem że chodzi o "amożekurwazdążę" czy "jakmiprzyjebie w tylny
    bok to jegowina" stąd prosta droga do kolizji. Jeśli wyjdzie się z
    założenia, że i tak zielony MUSI zwolnić bo widzi pojazd zbliżający się
    do SKRZYŻOWANIA (bo tak należy myśleć) to ten pojazd (czerwony) będzie
    miał PIERWSZEŃSTWO.
    ...ale powstaje właśnie ułańska myśl, że jak mi zajebie jak JA PIERWSZY
    PRZEKROCZĘ LINIĘ METY!!!jeden, to jestem PIERWSZY na tym pasie i jego
    wina :)

    Oto cała logika kolizji :)
    --
    LordBluzg(R)