  • Data: 2018-10-24 01:12:50
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-24 o 00:46, Marek S pisze:

    > Z tym pędzeniem to akurat przesada - trudno w tym miejscu pędzić :-)
    > Raczej zielone mają na to większą szansę bo czerwony muszą się
    > przedzierać przez poprzedzające rondo zasieki. Ale niech będzie.
    >
    > Rozsądek to podpowiada, co napisałeś i unikanie kolizji też, ale
    > wyeliminujmy z rozważań te aspekty i skupmy się na przepisach. Dlaczego
    > nie mogę zielonym wjechać na puste rondo widząc, że z "czerwonego"
    > kierunku ktoś nadjeżdża lecz z oszacowania prędkości wynika, że nie
    > nadjedzie przede mną? (Założenie, że jeśli czerwony nie przyhamuje
> [...]

    Z prostego założenia (obligatoryjnie). Czerwony uważa że będzie miał
    BEZWZGLEDNE pierwszeńswo przed zielonym jak wpadnie na rondo a zielony
    podobnie, tyle że mylnie. Czerwony uważa tylko na swoją lewą. Dlaczego
    zielony tak nie uważa? Problem polega na tym że KAŻDY dojeżdżający do
    ronda patrzy w lewo i przepuszcza. Zielony też patrzy ale nie ocenia że
    jest na pozycji "lepszej". Nic bardziej mylnego, jest na gorszej pozycji
    bo brakuje mu dystansu. Zielony ma obowiązek większej uwagi na specyfikę
    ronda :)
    ...inaczej. Dlaczego uważasz że czerwony ma obowiązek większej uwagi
    (prawo-lewo), skoro z natury jest POPRZEDZAJĄCYM pierwszenstwo?
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?