  • Data: 2018-10-24 04:22:45
    Temat: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2018 o 00:58, Marek S pisze:

    > Nie musi mieć tej wiedzy. Tak samo działa znak stop i inne. Nie musisz
    > wiedzieć jakie znaki mają inni a zatrzymać się musisz niezależnie od
    > wszystkiego. Znak jaki posiada zielony jednoznacznie go informuje, że
    > wjeżdża na rondo i jak ma się zachować względem innych pojazdów, które
    > już tam są (ale nie względem pojazdów, które tam dopiero zamierzają
    > być). Nawet jeśli pojazdy znalazły się na rondzie wskutek zrzutów
    > spadochronowych, to nie zmienia to interpretacji znaków przez zielonego.
    > Mylę się?

    Nie mylisz się. To samo w innym poście próbowałem opisać opisać ale to
    jest Zenek, on "zawsze" ma rację. Według jego "rozumowania" kierowca po
    dojechaniu do skrzyżowania chyba powinien wyjść z pojazdu, obejść
    wszelkie drogi dochodzące do skrzyżowania i obejrzeć znaki, które się
    tam znajdują. Tylko po cholerę?

    --
    Czarek