  • 41. Data: 2010-10-19 13:41:45
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Tue, 19 Oct 2010 12:21:07 +0200, Jajek <2...@1...com> wrote:

    > Jakoś na allegro dają gwarancję rozruchową (np. 7 dni) na używane
    > telewizory czy inny sprzęt, więc jeśli ktoś nie jest oszustem, to bez
    > kręcenia nosem da tą kilkudniową gwarancję.

    Przy zakupie przez internet masz 10 dni na rezygnację bez podania
    przyczyny,
    więc 7 dni rozruchówki to taki tani chwyt reklamowy.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 42. Data: 2010-10-19 13:52:26
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 13:41:45 +0200, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > Przy zakupie przez internet masz 10 dni na rezygnację bez podania
    > przyczyny,
    > więc 7 dni rozruchówki to taki tani chwyt reklamowy.

    Kupię sobie lustrzankę przez internet, pojadę na weekend i po powrocie
    oddam.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 43. Data: 2010-10-19 13:56:28
    Od: r...@p...onet.pl

    > Niebawem będę zanabywał samochód, jak wiadomo, wad ukrytych może być masa,
    > wypadający guziki, przemakający dach, uszkodzone pasy na tylnych fotelach
    > czy inne pierdoły, których nie sposób zauważyć przy oględzinach.

    Takich pierdół to jako kupujący bym nie liczył,
    Ważny jest tylko silnik i przeniesienie napędu.

  • 44. Data: 2010-10-19 14:21:09
    Od: r...@p...onet.pl

    > Kupię sobie lustrzankę przez internet, pojadę na weekend i po powrocie
    > oddam.

    Pokrywasz jednak z własnej kieszeni dwukrotnie koszt wysyłki.
    To samo przy wszelkich gwarancjach :(

  • 45. Data: 2010-10-19 15:13:37
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 19 Oct 2010 01:57:46 GMT,
    to <t...@a...xyz> screamed:

    > Piszesz takie bzdury, ze nawet się nie chce na to odpowiadać. Albo jesteś
    > strasznie naiwny albo zwyczajnie trollujesz. Przyjmij do wiadomości że
    > nikt normalny nie da Ci miesiąca gwarancji na używane auto. Koniec
    > kropka. Być może jakiś dealer byłby skory do tego, ale zapłacisz za to
    > odpowiednio więcej, więc wątpliwe, żeby Ci się opłacało.

    Ja dam bardzo chętnie. Sprzedając samochód przykładowo 15 tys. zł i
    wyceniając taką gwarancję na kolejne 15 tys. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 15:12:43 user up 12595 days, 3:07, 1 user, load average: 0.18, 0.04, 0.06 ]

    CCCP:> format CCCP: /u

  • 46. Data: 2010-10-19 15:18:06
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 19 Oct 2010 13:41:45 +0200,
    Mariusz Chwalba <m...@c...net> screamed:

    > Przy zakupie przez internet masz 10 dni na rezygnację bez podania
    > przyczyny,
    > więc 7 dni rozruchówki to taki tani chwyt reklamowy.

    Nie, jeśli oferuje ktoś w ten sposób przedmiot na drodze aukcji ew.
    sprzedający to osoba prywatna.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 15:17:13 user up 12595 days, 3:12, 1 user, load average: 0.18, 0.04, 0.06 ]

    Sex is dirty, but only if you do it right.

  • 47. Data: 2010-10-19 16:11:06
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 14:21:09 +0200, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Pokrywasz jednak z własnej kieszeni dwukrotnie koszt wysyłki.
    > To samo przy wszelkich gwarancjach :(

    40 zł za wypożyczenie CANON EOS 1D MARK IV na weekend jest okazją :)

  • 48. Data: 2010-10-19 16:52:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-19 13:52, huri_khan pisze:

    > Kupię sobie lustrzankę przez internet, pojadę na weekend i po powrocie
    > oddam.

    Ok, tylko pamiętaj, ze nie ma nosić śladów używania.

  • 49. Data: 2010-10-19 18:00:32
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    kml <A...@g...lp> napisał(a):

    > Jest ASO i aso - jak to w życiu. Znajomy sprzedawał swojego forda ostanio i
    > w czasie sprawdzania samochodu przez kupującego było robione dosłownie
    > wszystko łącznie ze sprawdzaniem kompresji. Mówiąc o aso miałem na mysli to,
    > że oni znają dany samochód do wyrzygania i wiedzą o wszystkich jego
    > słabościach a mechanik z ulicy nie zawsze posiada te wiedzę.
    Dokladnie, d.. nie ASO. Ja mialem zamowiona wizyte za mniej niz 300zl ze
    szczegolowym sprawdzeniem, z kompresja wlacznie, ale rowniez czujnikiem
    lakieru. Tyle ze... sprzedajacy jak sie dowiedzial jaki bedzie zakres kontroli
    w 5 minut znalazl innego kupca i zrezygnowal :>>>

    --
    pozdr
    Bruno

  • 50. Data: 2010-10-19 18:23:35
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kontroli
    > w 5 minut znalazl innego kupca i zrezygnowal :>>>

    Jak mi powiedział "znajomy handlarz": jak samochód jest ok to jedziemy gdzie
    chcesz na sprawdzenie a jak "nie mam czasu" to wiadomo o co chodzi. A głupi
    ludzie łapią się na to "nie mam czasu" :|

    --
    pozdrawiam
    kml