    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 19 Oct 2010 01:57:46 GMT

    begin Dżeronim

    > Mam pretensje, że mnie oszukałeś, nie ścigam sprzedawcy za stukające
    > zawieszenie w mieście, bo to potrafię w warsztacie sprawdzić przed
    > zakupem, ale już nie wciśniesz mi kitu że ogrzewanie siedzeń "działało"
    > 30 dni temu i "nagle" nie działa. Zgadzasz sie czy nie ? Właśnie o to mi
    > chodzi żebyś mi powiedział że nie działa ogrzewanie siedzeń, poradzisz
    > jak naprawić i ja to przyjmuję do wiadomości, po tym uznaję Ciebie za
    > uczciwego sprzedawcę.
    >
    > I jeszcze odniosę się do zarzutów, że będę próbował wyłudzić kasę za
> [...]

    Piszesz takie bzdury, ze nawet się nie chce na to odpowiadać. Albo jesteś
    strasznie naiwny albo zwyczajnie trollujesz. Przyjmij do wiadomości że
    nikt normalny nie da Ci miesiąca gwarancji na używane auto. Koniec
    kropka. Być może jakiś dealer byłby skory do tego, ale zapłacisz za to
    odpowiednio więcej, więc wątpliwe, żeby Ci się opłacało.

    Gdybyś mi wyjechał z propozycją takiej gwarancji w umowie to nic bym Ci
    nie sprzedał. Nawet bez tej gwarancji. Mam taką zasadę, że z ludźmi
    zachowującymi się dziwnie nie robię interesów. Żadnych. Zasada się
    sprawdza i polecam ją każdemu.

    --
    ignorance is bliss