  • Data: 2010-10-19 10:28:46
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyć przed nieuczciwym sprzedawcą
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-19 07:37, kml pisze:
    > Od tego żeby wyłapać takie usterki jest bardzo dokładny przegląd PRZED kupnem.
    Polska procedura w tym zakresie wygląda w ten sposób, że zamiast jechać do ASO i dać
    za to 500 PLN to sie jedzie do mechanika i sprawdza podstawowe rzeczy za 50 PLN a
    potem jest jęczenie, że coś nie działa bo nikt nie pomyślał o tym żeby odpalić klimę
    3 rzędu siedzeń etc.

    Wywaliłem 300 zł za przegląd w ASO dobrych kilka lat temu, czyli jak dziś 400-500.
    Nie zauważyli nawet tak elementarnego faktu, że prędkościomierz nie działa.
    Ani tego, że w jednym reflektorze działa regulacja wysokości, a w drugim
    nie (ba, że ten drugi reflektor jest w ogóle w wersji bez regulacji!)
    Ani że dwoje lewych drzwi było malowanych.
    Dobrze, że ja o tym wszystkim wiedziałem.
    Cała ta "ekspoertyza" ASO to były pieniądze wywalone wprost w błoto.