  • Data: 2010-01-07 16:07:15
    Temat: Re: Jak się ustrzec kradzieży sprzętu.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-07 11:06, Lol pisze:

    > Odpowiem sobie sam ;) Słow klucz to anti-lost.
    >
    > Widzę dwa problemy:
    > - Zasilanie - pastylka w nadajniku starcza chyba na jakieś 10 dób. Trzeba
    > pamiętać o załączaniu i wyłączaniu. Z tego powodu raczej dyskwalifikacja.
    > - Źródło dźwięku - tylko w odbiorniku, który mamy przy sobie. Czyli piszczy
    > nam w kieszeni a nie w ukradzionej torbie ze sprzętem.

    To, czego szukasz to raczej anti-theft, do tego bag i alarm. :-)
    Np.:
    http://www.roadnews.com/html/Reviews/TrackIt.htm
    "if the receiver/alarm unit is taken too far from the
    transmitter/keychain, it creates an ear piercing 100 db noise"
    Wierz mi, że z takim gwizdkiem walącym po uszach można oszaleć i sądzę,
    że złodziejowi trudno byłoby uciekać nie zostawiwszy czym prędzej torby
    z takim urządzeniem.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____