  • 1. Data: 2011-09-27 18:19:53
    Temat: Jak się nazywa plastikowy wspornik radiatora dla procesora
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Witam,

    W serwerze pękł mi ząbek (w czymś w rodzaju podstawki) do którego
    przyczepia się blaszkę dociskającą radiator CPU (Opteron 24xx). Czy
    takie elementy można dokupić? Jak mogą się nazywać?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-09-27 18:24:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Jak mogą się nazywać?

    Znalazłem angielskie: CPU retention frame. Pytanie jaki jest polski
    odpowiednik albo kto to w Polsce sprzedaje

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-09-27 18:45:27
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Znalazłem angielskie: CPU retention frame. Pytanie jaki jest polski
    > odpowiednik albo kto to w Polsce sprzedaje

    Cuś w ten deseń?

    http://allegro.pl/ramka-koszyk-procesora-754-939-f-v
    -i1764692518.html

  • 4. Data: 2011-09-27 18:46:16
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j5t44p$his$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > przyczepia się blaszkę dociskającą radiator CPU (Opteron 24xx). Czy takie
    > elementy można dokupić? Jak mogą się nazywać?

    na allegro mozna to kupic sa po 6zl, znam ale zapomnialem cos chyba na b

  • 5. Data: 2011-09-27 18:46:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andy Niwiński" napisał w wiadomości grup
    > http://allegro.pl/ramka-koszyk-procesora-754-939-f-v
    -i1764692518.html

    Chyba nie to.

  • 6. Data: 2011-09-27 19:01:04
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Andy Niwiński pisze:

    > Cuś w ten deseń?
    >
    > http://allegro.pl/ramka-koszyk-procesora-754-939-f-v
    -i1764692518.html

    Znalazłem, niestety w US. Dokładnie chodzi o coś takiego:
    http://www.ebay.com/itm/SUPERMICRO-BKT-0012L-CPU-BAC
    K-PLATE-RETENTION-BRACKET-/200459272452?pt=LH_Defaul
    tDomain_0&hash=item2eac4dc104

    Wolałbym jednak znaleźć coś na starym kontynencie, najlepiej niedaleko
    Międzylesia. Czekanie na przesyłkę 2 tygodnie nie leży w kontekście.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2011-09-27 19:06:17
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 20:46:16 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > na allegro mozna to kupic sa po 6zl, znam ale zapomnialem cos chyba na b

    Backplate? Tylko, ze ten gadzet jest od spodu plyty i utrzymuje ten wlasnie
    poszukiwany kawalek, by solidnie siedzial i mocno trzymal proca z
    radiatorem.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 8. Data: 2011-09-28 08:53:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-27, o godz. 21:06:17
    RemeK <g...@d...null> napisał(a):

    > Backplate? Tylko, ze ten gadzet jest od spodu plyty i utrzymuje ten
    > wlasnie poszukiwany kawalek, by solidnie siedzial i mocno trzymal
    > proca z radiatorem.

    Anie da rady czymś zastąpić? Nawet prowizorką? Mam jeden z serwerów z 2
    ~6-letnimi Xeonami i w jednym z wiatraków jakiś rok temu urwało się
    skrzydełko wiatraka. Czemu ? Nie mam pojęcia. :-) Niewyważony wiatrak
    warczał nieziemsko - na szybko pomogło symetryczne wyłamanie jeszcze
    dwóch skrzydełek z pięciu pozostałych. No ale dość drastycznie
    pogorszyło to chłodzenie więc zacząłem szukać nowego wiatraka -
    ewentualnie z radiatorem i też był problem. Pomogło dobranie
    podobnego wiatraka, chwila pracy z dremelem i mocowanie na paski
    zaciskowe tzw. trytki. Ładne toto nie jest ale skuteczne. Nie da rady
    czegoś podobnego? Np. paskami zaciskowymi przez otwory w płycie całośc
    przymocować?

    Trza sobie radzić - jak powiedział baca sznurując kamasza
    dżdżownicą. ;-)

    Zdrówko

  • 9. Data: 2011-09-28 09:04:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 09:53, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> [...]
    > przymocować?
    >
    > Trza sobie radzić - jak powiedział baca sznurując kamasza

    Jeśli to nie jest jakiś wyjątkowo nietypowy serwer, to stawiam że na
    ebay albo allegro znajdziesz ich dziesiątki na części.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2011-09-28 09:27:58
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-28, o godz. 10:04:55
    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Jeśli to nie jest jakiś wyjątkowo nietypowy serwer, to stawiam że na
    > ebay albo allegro znajdziesz ich dziesiątki na części.

    Właśnie ciut nietypowy - na szybko było ciężko coś znaleźć a nie
    chciałem pakować tam wiatraka który nie wiadomo jak był zajechany przez
    poprzedniego użytkownika.

    Zdrówko